morris maskot mini 1.0 , årg. 1979, Blå m. hvidt tag, 1275 metro motor, ca 85 hk. Km ?. (der er rigig godt olietryk og ingen mislyde), renoveret i 2004,
Soltag, koni dæmpere, poly bøsninger,
bananmanifold, HIF44 karb, K&N, 7*13 minilight, 8.4' vent. skiver + 4 stemplede kalibre, greenstuff klodser, motorskjold, Bonini Twin-pot centerudstødning, brede tromler bag, sportspack skærme, Quickshift krom gearstang, 1275 GT instrumentering, dellæderkabine, stort anlæg: JBL GTO 1000W forstærker, 10' sub, JBL GTO 3 vejs højtalere, Boss headunit med mulighed for AV tilslutning, motorrum lakeret, sælges nysynet, mange nye dele på bilen primært dele i undervogn, bremsedele, motordele. bilen står rigtig flot, dog er der begyndt at komme små bobler på forskærmene + de klassiske steder. trænger til en ny himmel i kabinen, der medfølger en "ny" brugt motorhjelm da den der sidder på nu, har 2 sprækker i lakken. Det er en bil hvor alt det dyre er lavet og hvor man kan hygge sig med de små detaljer. bestemt et kig værd hvis man kan lide "fast-cornering" og hurtige accelerationer. til sammenligning går bilen standard fra 0-100 på ca. 23 sek. den kan klare det i dag på 8,3 sek.
Soltag, koni dæmpere, poly bøsninger,
bananmanifold, HIF44 karb, K&N, 7*13 minilight, 8.4' vent. skiver + 4 stemplede kalibre, greenstuff klodser, motorskjold, Bonini Twin-pot centerudstødning, brede tromler bag, sportspack skærme, Quickshift krom gearstang, 1275 GT instrumentering, dellæderkabine, stort anlæg: JBL GTO 1000W forstærker, 10' sub, JBL GTO 3 vejs højtalere, Boss headunit med mulighed for AV tilslutning, motorrum lakeret, sælges nysynet, mange nye dele på bilen primært dele i undervogn, bremsedele, motordele. bilen står rigtig flot, dog er der begyndt at komme små bobler på forskærmene + de klassiske steder. trænger til en ny himmel i kabinen, der medfølger en "ny" brugt motorhjelm da den der sidder på nu, har 2 sprækker i lakken. Det er en bil hvor alt det dyre er lavet og hvor man kan hygge sig med de små detaljer. bestemt et kig værd hvis man kan lide "fast-cornering" og hurtige accelerationer. til sammenligning går bilen standard fra 0-100 på ca. 23 sek. den kan klare det i dag på 8,3 sek.