Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  narkoman smadre vw kitcar

Tags:
No tags yet.

(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Det synes jeg kunne være rigtig fint, det er jo ikke sikkert at de er interesserede jo men de fremstår jo ret søde på tv, og det er så uretfærdigt at de ikke kan få dækket skaderne når man ved hvem idioten er
....han skulle lige prøve på at pille ved min så...så ...

(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Det der misfoster af en kitcar er da noget pullerværk hvis den ikke engang kan holde til en skide 16årig narkoman.. Den er da bygget til folk på stoffer sådan en eller misforstår jeg noget? Ihvertfald skal man sgu da ikke være ved sine fulde fem for at vise sig i den.. ;)

JAAA i ka ta det!! DEET GAAS!


KKWA-DSA
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Se indlæget : indsamling til ældre ægtpar!!
God ide´
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 17 years siden | | | |
mathiasen skrev:
Slap nu af... Det var sgu da bare en plasitkbil!



Ja, havde det nu bare været en blik bil- så kunne man rette den op med en hammer og male den matsort- så var den færtig på en eftermiddag.
HE HE
Hilsen Niels Erik

-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 17 years siden | | | |




Mathiasen : "Hvis en bil betyder meget for en, bør man som minimum have kasko på den!"

______________________________________________________________________________


Ikke alle biler kan forsikres med kasko uanset hvor gerne ejeren ville have det og også betale for det !!!! Så vis respekt - Tro mig man bygger ikke en kitcar til minimum 100.000 kr og derefter ikke vil have den forsikret.... Man skal have firme eller være fyldt 50 eller andet vildt... ikke meget at gøre da jeg som 23 årig skulle forsikre min første kitcar.... Store problemer hver gang en bankede op i den... retsager osv......

Så tro mig... det forholder sig ikke som du siger !


Reply

You must log in to post.