Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  indsamling til ældre ægtpar!!

Tags:
No tags yet.

(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Jeg sender ham en mail med et link til denne indsamling.......
(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Så er den sendt :-)

Skrev flg.:

Hej Bent et ægtepar med en Eagle har fået smadret deres bil af en narkoman fra et behandlinghjem..... bilen er kun ansvars forsikret... anstalten der havde narkomanen har ingen forsikring der dækker... derfor er der startet en indsamling på vw nettet så bilen kan blive lavet... vi har bruge din viden...bla skal der bruges en ny forrude.......

læs på :

http://vwnettet.dk/forum/topic/253883/page/1

mvh Lasse
(permalink) Leth Member
Skrev for 17 years siden | | | |
VW stumper har jeg ingen af, men jeg vil bare sige at det er et flot initiativ! Respekt!
-------------------------------------------
Mvh Jakob
(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Mail Retur fra KB :

1:

Hej Lasse

Har chekket op med forrude ,den sidste jeg havde liggende erhvervede vor fælles bekendte Søren Ellrmann,så jeg ved ikke rigtig- har prøvet det gl.tlf nr til Eagle cars i England (no answer) Er ved at prøve at kontakte en gut fra England som hat købt nogle igennem min gamle ven fra Eagle Cars, Rob Budd,mere end 10-13 år siden sidst jeg har talt med ham !

Estimeret pris med fragt er nok ca 5000,uf skal lige vende tilbage,hvis det er muligt / Novaen ligner men der er ikke samme"svaj"
Har iøvrigt en bagrude liggende ved ikke om den er smadret også,men kan da følge med .



Med Venlig Hilsen/Best Regards
Bent Sørensen
Kit og Buggy Service




Hej Lasse

Netop talt med gutten (Ken fra England) 0044 1934 517 524 han fik lavet 6stk i Skotland,og havde ikke flere- firmaet som lavededem ekssterer ej længere så !!!!!
Han sagde han på det tidspunkt gav £ 280 pr stk ved 6 stk/ må siges at være ok pris / skal lige se om jeg kan finde ud af noget andet i løbet af ugen

måske kan ide være at købe et udrangeret komplet kit i England og så bruge det til dele


Med Venlig Hilsen/Best Regards
Bent Sørensen
Kit og Buggy Service

2:


(permalink) andreas4321 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
stor respekt for jeres arbejde.
deres advokat har søgt noget ved staten. det går ud på at staten lægger penge ud for ham der har smadret bilen ++ dem skal han så betale tilbage, men det er sagen uvedkommende. hovedsagen er at ægteparret højest sandsynligt vil blive tilkendt erstatning.
men anyways... penge er jo langt fra alt i denne sag. som vi allerede kan se kan det blive et problem at finde de fornødne dele. + kvalificerede håndværkere. så derfor synes jeg at i selvfølgelig skal fortsætte jeres fine arbejde. jeg kan ikke komme på noget som jeg kan tilføre projektet, andet end mine tanker. Skulle nogen få brug for en hjælpende hånd eller noget i forbindelse med bilen, kan i selvfølgelig skrive og jeg vil gøre hvad jeg kan....

denne besked er ikke skrevet for at ødelægge noget for nogen eller noget, det er de tørre facts.

HUSK. NB. PS. og alt muligt andet:
----------> der er langt fra en ansøgning til en afgørelse...... <-------------------

keep up the good work. jeg følger tråden.
(permalink) joe Member
Skrev for 17 years siden | | | |
hej vi venter stadig svar!!! tv2fyn fik mit og mail så enten ægteparret eller tv2fyn vil kontakte mig.. venter spændt!!!!
(permalink) optikeren Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hej

Stor respekt til initiativtagere herfra også..

Jeg kan ikke undvære mønt... men vil tilbyde at rette op på alt elektrisk der måtte være ødelagt. I den forbindelse leverer jeg alle materialer hertil og naturligvis min arbejdskraft...

Hilsen Thomas
(permalink) BuggyBoy Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hvad er egentlig status???
(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Vi venter (Bent KB Service og jeg) på nyt vedr deres erstatning osv.... så snart vi høre nærmere smøjer vi ærmerne op og går igang.... indtil videre venter vi på nyt :-)
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
[quote=KC Lasse]Vi venter (Bent KB Service og jeg) på nyt vedr deres erstatning osv.... så snart vi høre nærmere smøjer vi ærmerne op og går igang.... indtil videre venter vi på nyt :-)
hva`så der,venter i stadig eller er i gået igang med "bilen"??? go`arbejdslyst!
vi vil høre nyt om denne fantastiske tråd.
MVH VWerner.
(permalink) PcbOvals Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hey ... blot for at få status på denne at vide... og holde den på toppenog frisk i erindring?
Pcb
-------------------------------------------
Was: Keller Renner Kopenhagen - 1666 Vwestbrücke.
Is: Copenhagen DK
(permalink) joe Member
Skrev for 17 years siden | | | |
ja så har jeg langt om længe fået svar efter et par tlf opkald til tv2fyn.
De ønsker ikke hjælp!!!!
Det forstår jeg ikke,??? men det er må de om.
Men jeg takker aller for deres tilbud og er glad for den fine opbakning der var her om emnet..

TAK
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Problemet er privat hjælp kontra forsikringsspørgsmål

Reply

You must log in to post.