Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Ovaler fra 54 sælges

Tags:
No tags yet.

(permalink) kew Member
Skrev for 18 years siden | | | |
va var den ikke solgt ?
-------------------------------------------
Mail lhs AT kews . dk Mobil 40 790 356
The Low Headroom Shop check Facebook
(permalink) Ibbernik Member
Desværre. Der har været nogen og kigge. Der har også været bud, men jeg har gerne villet have lidt mere for den...
(permalink) Allan Johansen Member
Havde den da bare været mere original, så kunne du sikkert også godt få de 30.000 kr. for den.
Hvad anslår du egentlig det vil koste at få den i orginal stand, og med sorte nummerplader selvfølgelig? Kroner/timer

Din vogn er noget i den retning, som jeg søger, men jeg synes den er en tand for uoriginal i forhold til den ønskede pris på de 30.000 kr.
For at få bilen i original stand skal der i hvert fald afviservinger på og originale baglygter. Forlygterne mener jeg heller ikke er originale. Det er heller ikke hverken original motor eller gearkasse.
Da jeg købte bilen var den bund rådden så der er kommet nye varmekanaler i(desværre ikke de runde). Der skal også et andet rat i. Sæderne skal også skiftes. Bilen skal selvfølgelig have en omlakering hvor prisen afhænger af dine bekendskaber :-).I skrivene stund kan jeg ikke huske om der er mere.

De ting jeg har skrevet ovenfor er ikke noget der er svært at lave(på nær varmekanalerne, hvis man ikke kan dække dem med tæpper :-) ) Jeg har sørget for at lave bilen sådan at den kan laves tilbage til original igen. Dvs. at der bl.a. stadig er hul til afviservingerne og de originale slisker til sæderne ikke er ændret. At skifte motor og gearkasse tager da nok en dags tid. Men sammenlagt tager det vel en uge, at ændre de ting jeg har skrevet, hvis man har de rigtige remedier... Vil jeg mene.

I forhold til det sorte plader så koster det, så vidt jeg husker, en ny registrering af bilen på 1100 kr. plus ca. 3000 kr. for de sorte plader.
Der skal selvfølgelig også andre hjul på. Anlægget er nemt at pille ud. Det er ikke noget permanent instrument :-). Jeg har stadig det originale handskerum til at ligge.
(permalink) Anonym Member
http://www.vwnettet.dk/forum/topic/249922

nu når du spørger frit om prisen så tillad mig at svare

kan du se forskellen? både i standen og prisen. det er muligt din bil "bare" skal males, have andre fælge, originale lygter, anden gearkasse/motor og hvad du eller skrev, men det kommer laaaangt over de 10.000kr som der er i difference...bare lakeringen alene
(permalink) mSTIGAARD Member
Anonym skrev:
http://www.vwnettet.dk/forum/topic/249922

nu når du spørger frit om prisen så tillad mig at svare

kan du se forskellen? både i standen og prisen. det er muligt din bil "bare" skal males, have andre fælge, originale lygter, anden gearkasse/motor og hvad du eller skrev, men det kommer laaaangt over de 10.000kr som der er i difference...bare lakeringen alene

hmmm hvorfor køber du så ikke bare den anden!??! (ikke jeg skal blande mig, men synes da måske nok at dit indlæg her ikke bør komme i hans salgstråd! så havde en pm'er nok været mere passende!?) ps er ikke ude på at blive "uvenner" med nogen....

VH
Mads
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
Grunden til jeg gerne vil lidt længere op end 25000 kr. er, at jeg ved, det ikke vil tage lang tid at lave bilen i original stand... Hvis det er det man vil. Der skal ikke laves rust eller andre store ting.
Jeg har også fulgt lidt med i priserne på boblerne og synes jeg har ræsonneret mig frem til, at det jeg vil have ikke afviger specielt fra standardprisen... Det er jo en ovaler!!!
At der så er nogen der sælger deres biler til et stykke under den reelle værdi, kan en potentiel køber jo kun være glad for :-)
(permalink) Mette Administrator
Det er altid svært at fortælle andre folk hvad de skal tage for deres biler, og det skal man nok passe lidt på med.
Men du kan jo vende spørgsmålet om. Hvor meget vil du gerne sælge? Hvis du ikke har stort behov for at få den solgt, så sæt dig tilbage og vent til den rigtige køber kommer. Det kan godt risikere at tage noget tid, men er måske det værd.. Hvis du virkelig gerne vil sælge, så er det da åbenlyst at prøve at forhandle med den person, der tilbød dig 25k og se om I kan lande på noget, I begge kan være tilfredse med. Og sådan noget det foregår meget bedre via rigtig tale kommunikation og ikke i et indlæg på et forum.
Held og lykke.
~Mette
Ibbernik skrev:
Nu prøver jeg noget nyt, i mit forsøg på at sælge min ovaler!

Der er nogen der har budt 25000 kr. for min ovaler. Jeg synes det er for lidt, men vil gerne finde ud af om jeg i virkeligheden kræver for meget for den. .

ja han spurgte jo selv mstiggaard....så må man vel svare

beklager jeg ikker logget ind....vil jo gerne stå hvad jeg skriver så jeg lægger da gerne navn på

hilsen

hendrixxx

Er der slet ikke nogen der skal byde på denne gamle ovaler? Startbudet er jo på 25001 kr.!!!!
(permalink) kew Member
ok så byder jeg 25001,-
(permalink) Gert Member

Hej Ibbernik

Jeg synes da du skal sætte billeder på af hvor meget der er lavet af pladearbejde på ovaleren. Så vidt jeg husker er det ikke småting bla udskiftet hele de forreste inderskærme, korrekt?. Så kan de interesserde jo se hvor meget du vitterligt har lavet. Det fortjener din salgsanonnce.

Held og lykke med salget.

Dr Krogh
Type 14 Karmann Ghia, Type 3 1600 Fastback
På opfordring fra drHook uploader jeg lige billederne fra da der blev lavet rust i bilen. Tak for det!
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.jpg

(permalink) kredepimp Member
25002
(permalink) kew Member
Ar hva med et ordentligt bud ?
Lidt trist, at den ikke er pænere og at der stadig er en stor krone/øre omkostning ved at gøre den "original", for det er jo næsten en helt ny vogn med alle de nye dele.

Har du ikke et billede af den metaliserede bund?
(permalink) Allan Johansen Member
Sorry, var ikke lige logget ind, da ovennævnte indlæg blev sendt.

Reply

You must log in to post.