Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

BuggyBoy er gået helt fra forstanden...

Tags:
No tags yet.

(permalink) Anonym Member
Skrev for 18 years siden | | | |
hvor har du fået de total seje fælge
(permalink) BuggyBoy Member
Skrev for 18 years siden | | | |
de er købt med specielle ET igennem en tysk mellemhandler... Kan desværre ikke huske hans navn...
Skrev for 17 years siden | | | |
Nu er motoren på buggyen blevet skilt ad og topstykkerne er sendt til Farmer da der skal ske lidt mere når den får gas.

Der skal ændres CR og bearbejdes til andre dobbelte fjedre, 32mm venturier og sådan noget. Så håber jeg kommer i området af 110 hk og 170 nm med de nye ændringer. Det skulle vidst ikke være helt urealistisk. Men nu må vi se når jeg får samlet det igen og får den stillet ind på rullefelt.

Og så er jeg blevet fristet... igen... Jeg får mange fristelser men plejer som regel at kunne styre dem. Men denne gang blev jeg altså nødt til at købe en lille ven til buggyen så den ikke står alene i garagen.

Jeg ved godt det ikke er vw- men sød det synes jeg altså den er...
(PS - det er en "special" med større motor og skivebremsere)
pix.jpg

(permalink) SorenJ Member
Det er også en fin maskine.

I mine store teenage år racede vi rundt i en kammerats mini med 90 hk, racergearkasse med ligeskårne tandhjul, fuldt bur og så lige en 15" basenhed monteret midt i bagsædet - det var tider.

Hvad ligger der af motor i din nye racer?
-------------------------------------------
Ring: 28118212
Det er en std motor der ligger i... og da det er en 1100ér special så vil jeg give dig et enkelt gæt hehe...
(permalink) niels-erik Member
Du kunne ikke lade være hvad??
Håber ikke at du nu glemmer din buggy!
Hilsen Niels Erik
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
HAHA - glemmer sgu ikke buggyen. Og NEJ det kan godt lade sig gøre UDEN at sælge den ene... (Min mor mener jeg bør vælge en og sælge den anden... piv piv... - så er det godt at hun ikke bestemmer)

Meningen er at jeg vil bruge minien til at komme til og fra fr.havn til hverdag og buggyen er så mit sommerlegetøj.
(permalink) SorenJ Member
BuggyBoy skrev:
Meningen er at jeg vil bruge minien til at komme til og fra fr.havn til hverdag og buggyen er så mit sommerlegetøj.

Husk godt med undervogn og hulrumsbeskyttelse. Jeg har hjulpet nogle kammerater med at lave rust i sådan en par stykker og de kan ruste lige så meget og hurtigt som en vw.
Ring: 28118212
(permalink) crenne Member
jeg syns sku den farve er flot ,og de ledninger de sidder vildt flot. . . . kanont flot stk arbejde
tlf 41666671
crennedesign@gmail.com location: 8882 Fårvang,jylland
Jo tak!
Det er godt at høre du kan lide den... ;) Synes selv det er blevet rigtig godt... hehe

Reply

You must log in to post.