Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Scat 1:1,4 vippetøj SOLGT

Tags:
No tags yet.

(permalink) iver Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Scat 1:1,4 vippetøj til typ 1 incl. panzor hætter/ laschcaps kørt max. 1000 km. 100 % ok
pris 1500,-
-------------------------------------------
Tannheuser Tuning . The Trust Mark !
(permalink) iver Member
Skrev for 18 years siden | | | |
-------------------------------------------
Tannheuser Tuning . The Trust Mark !
(permalink) Hummel Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Nu er jeg desværre ikke så meget inde i alle de fagudtryk der, men har stærkt overvejet at købe en 1:1.4 vibbetøj. Men hvad F.... er Panzor hætter/lasch caps?

Sikkert et dumt spørgsmål, men fortæl og jeg er måske køber.


-------------------------------------------
Wir, die Jungen mit dem Typ 4! Laut, Breit und Tief! Hummel206@hotmail.com
(permalink) Teodor_Flgen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
det er nogle små hårde hætter man sætter på enden af ventilstammen for at få større trædeflade og beskytte ventilenenden mod slid fra dine dobbelte chevy ventilfjedre...
(permalink) iver Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Og tak til T.F.
Men helt ærligt hummel hvis ikke du er så meget inde i" de der fagudtryk" så er jeg ikke så sikker på at det er noget for dig at begynde at "pille" ved det mekaniske.
-------------------------------------------
Tannheuser Tuning . The Trust Mark !
(permalink) Anonym Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Hmm nårh okay... Det kan du måske have ret i. Det er ellers det der er det sjoveste :) og Hvor svært kan det lige være at montere et vibbetøj??

Men jeg forstår... så jeg vil læse videre i mine bøger...
(permalink) Farmer Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Anonymous skrev:
Hmm nårh okay... Det kan du måske have ret i. Det er ellers det der er det sjoveste :) og Hvor svært kan det lige være at montere et vibbetøj??

Men jeg forstår... så jeg vil læse videre i mine bøger...

Lige for at afbryde salgsannoncen kortvarigt, og svare på det ?.
- At montere et udvekslingsvippetøj, så geometrien er korrekt, er faktisk et af de sværere opgaver udi at bygge /ombygge motorer. der skal man altså se sig noget for.
Og så trækker jeg mig ærbødigst tilbage igen.
T

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Anonym Member
Skrev for 18 years siden | | | |
så må jeg lige spørge hvad der er det svære?? hvis det svære i det er at få de rigtige stødstænger i rigtig længde så ventilen og justerskruen er lige ud for hinanden ved halv løft, er det så ikke noget man kan pusle med selv???
(permalink) Rasser Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Anonymous skrev:
så må jeg lige spørge hvad der er det svære?? hvis det svære i det er at få de rigtige stødstænger i rigtig længde så ventilen og justerskruen er lige ud for hinanden ved halv løft, er det så ikke noget man kan pusle med selv???


Jo og nej.... men prøv det nu og fortæl os så om hvor nemt det var - tror du vil erfare at det ikke bare er lige til (hvis det skal gøres rigtigt).

Husk at justerskruen skal stå midtvejs i sin indstilling for at det er korrekt, og glem heller ikke at det oftest er nødvendigt at lægge shims under vippetøjet osv. osv.

Nej det er ikke bare lige.... lyder nemmere end det er!!

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Rasser Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Anonymous skrev:
så må jeg lige spørge hvad der er det svære?? hvis det svære i det er at få de rigtige stødstænger i rigtig længde så ventilen og justerskruen er lige ud for hinanden ved halv løft, er det så ikke noget man kan pusle med selv???


-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia

Reply

You must log in to post.