-------------------------------------------
Type 1 Oval 1955 / Type 14 Ghia Kabriolet 1962
41791477
Type 1 Oval 1955 / Type 14 Ghia Kabriolet 1962
41791477
Anonym skrev:
Den er så fu¤%? sprød den vogn.. Tænk sig at kunne bygge sådan en, og så oven i trække den med til træf osv uden maling..? I DK ville den være ræve rød efter en eftermiddag i det her møj-klima...! Den er cool, og de er langt foran derover..!
BB_Henrik skrev:
Den ser da rå ud og alt det der, men hva skal man med den, den kan jo ikke bruges!
Den er jo ikke en pind bedre end de showcars der kommer til træf på en trailer eller på prøveplader for den sags skyld, den er faktisk lidt værre, den kan stadig ikke køres.
Kreativt, kunst ? det er det måske nok, men det er Robert Jacobsen også, han brugte dog lidt tykkere plade.
Det handler selvfølgelig om hvor grænsen går..........min er overskredet i dette tilfælde.
H.
BB_Henrik skrev:
Den ser da rå ud og alt det der, men hva skal man med den, den kan jo ikke bruges!
Den er jo ikke en pind bedre end de showcars der kommer til træf på en trailer eller på prøveplader for den sags skyld, den er faktisk lidt værre, den kan stadig ikke køres.
Kreativt, kunst ? det er det måske nok, men det er Robert Jacobsen også, han brugte dog lidt tykkere plade.
Det handler selvfølgelig om hvor grænsen går..........min er overskredet i dette tilfælde.
H.
BB_Henrik skrev:
Og jeg mener ikke køreegenskaber, men basale egenskaber der kræves for at et køretøj er driftsikkert i længden.
H.
You must log in to post.