Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Folk med store nosser kører åbenbart Cab.

Tags:
No tags yet.

(permalink) Rasser Member
Skrev for 18 years siden | | | |
http://video.google.com/videoplay?docid=4656598677422091483&hl=en


yderligere kommentarer er vel overflødige..... det er fucking sindsygt det der!!!
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Blæret!!!
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Morten P Member
Skrev for 18 years siden | | | |
hold da for søren da
(permalink) BuggyBoy Member
Skrev for 18 years siden | | | |
holly shit...
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Waaaaaooouuuu. Mon han ikke skulle bruge en weelie bar?
Hilsen Niels Erik
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) Jvang Member
Skrev for 18 years siden | | | |

S
(permalink) FrostyRacing Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Det er derfor jeg gerne vil have din cab. Christian ;-)
Og en Porsche kan vel godt slammes, det skal vel bare prøves... ;-)
-------------------------------------------
http://www.aircooled.dk
Er fra AA
(permalink) bobcat Member
Skrev for 18 years siden | | | |
nu har jeg luret meget drag race , og set mange vilde v8ér
men det her , en flyvende boble er for vildt , og så en lav 10 sek, tid
sådan !
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 18 years siden | | | |
Det var lige så jeg fik helt ondt i maven... Det turde jeg fandme ikke!
-------------------------------------------
~Mette
(permalink) cardude Member
Skrev for 18 years siden | | | |
nu vi er ved den videoside hvad er det her så lige for en underlig ide? http://video.google.com/videoplay?docid=-4457628424060686455&hl=en
(permalink) Stodderkongen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
VW rules!! Man behøver ikke en 2hjuler for at kunne gå på hjul.. bare en luftkølet vw. RESPEKT!!
-------------------------------------------
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Nu vil jeg have lov til at spørge om noget som nogle måske syntes er et dumt spørgsmål- men husk der findes ikke dumme spørgsmål- kun dumme svar:
Bruges der en særlig teknik for at få en vw til at køre på baghjulet?
Jeg spørger fordi at jeg har hørt (med egne øre) folk med en buggy med 1600-1914 motor fortælle at deres buggy løfter næsen xx cm når de starter hurtigt.
Jeg har 1914cc og 115 hk, jeg starter også hurtigt ind imellem- men jeg har aldrig oplevet at den lettede forhjulene så meget som 1 cm fra jorden, Og jeg har ikke extra vægt i næsen på bilen.
Jeg fornemmer derimod at ved høje hastigheder (170+) der er vejgrebet næsten ikke eksisterende- men forhjulene er stadig på jorden (heldigvis)
At kraftigt tunede biler med sliks på gummierede baner gør det er en helt anden sag.
Jeg mener gade dæk på alm vej.
Det er muligt at nogen bare har fyldt mig med historier??
Hilsen Niels Erik
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) Jacob Søbygaard Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Godmorgen 7.27 der vågnede jeg lige op
-------------------------------------------
Oval 56
Mail: Jacob@soebygaard.com
(permalink) Peterwings Member
Skrev for 18 years siden | | | |
F... den sidder lige i skabet..........
-------------------------------------------
Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk
(permalink) Anonym Member
Skrev for 18 years siden | | | |
han er cool, har læst om ham flere gange i wolks whold, kan selvfølgelig ikke finde det. men kan huske han køre med sprøjt og gas og han har vidst klaret en høj 9er! ret vildt i en all metal gade cap
(permalink) Mbechmann Member
Skrev for 18 years siden | | | |
[quote=niels-erik]Nu vil jeg have lov til at spørge om noget som nogle måske syntes er et dumt spørgsmål- men husk der findes ikke dumme spørgsmål- kun dumme svar:
Bruges der en særlig teknik for at få en vw til at køre på baghjulet?
Jeg spørger fordi at jeg har hørt (med egne øre) folk med en buggy med 1600-1914 motor fortælle at deres buggy løfter næsen xx cm når de starter hurtigt.
Jeg har 1914cc og 115 hk, jeg starter også hurtigt ind imellem- men jeg har aldrig oplevet at den lettede forhjulene så meget som 1 cm fra jorden, Og jeg har ikke extra vægt i næsen på bilen.
Jeg fornemmer derimod at ved høje hastigheder (170+) der er vejgrebet næsten ikke eksisterende- men forhjulene er stadig på jorden (heldigvis)
At kraftigt tunede biler med sliks på gummierede baner gør det er en helt anden sag.
Jeg mener gade dæk på alm vej.
Det er muligt at nogen bare har fyldt mig med historier??
Hilsen Niels Erik

Det er vel et eller andet sted nemt at få biler til at køre på baghjul. Blot du opfylder ganske få krav:

1. Rimelig kraftig motor
2. Godt vejgreb
3. Meget let forende eller meget tung bagende BAG bagakslen.
4. God kobling/gearkasse.:)

Jeg har set Buggyer som vejede næsten ingenting ude foran fordi tanken lå ved bagsædet. Disse buggyer har jeg da ingen tvivl om at den nok skal lette foran, hvis de virkelig giver den gas i opstarten.
-------------------------------------------
Michael
(permalink) Rasser Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Anonym skrev:
han er cool, har læst om ham flere gange i wolks whold, kan selvfølgelig ikke finde det. men kan huske han køre med sprøjt og gas og han har vidst klaret en høj 9er! ret vildt i en all metal gade cap


og for os der var til ræs i norge fik vi chancen for at snakke stille og roligt med ham.... det viste sig at han faktisk også var en rigtig rar fyr, der ikke var bange for at fortælle om hvad han havde lavet ved bilen/motoren - og hvad man absolut skulle passe på ikke at gøre ved motoren ;-)

Jo han kører med sprøjt og turbo... han er selv med til at "kode" sprøjtet, bla. fandt han i norge ud af at når han brændte dæk af og turboen ladede for fuldt tryk så skulle man ikke bare lige slippe gassen prompte - det resulterede i en sprængt cylinder idet blandingen var alt for mager da han lukkede spjældet i, men turboen havde stadig en masse pulver tilbage den lige skulle presse igennem, som han forklarede......
"Well - You learn!" sagde han med et smil på læben ;-)


-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Det er ligefør den her er bedre!!!

http://videos.streetfire.net/search/cox/0/c14c327e-bd71-4959-963a-3f71fee3e6bb.htm
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
eller den her!

http://www.youtube.com/watch?v=nrXV_Lq9C7g&mode=related&search=
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Rasser Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Sateme i orden videoer..... cool måde at teste kaleschestativet på ;-)
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Stodderkongen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Man kan undre sig om han overhovedet kan se vejbanen når den løfter sig som en mc både i 1. og 2. gear? Respekt.. Den her er også en god mc-killer!

http://video.google.com/videoplay?docid=2535987892195442099&hl=en

http://video.google.com/videoplay?docid=-3581487108001257457&hl=en
-------------------------------------------
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 18 years siden | | | |
PRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT! - og så skal der nye underbukser til.
-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) mille Member
Skrev for 18 years siden | | | |
wooowww.. what a killer maschine...

Ja der røg de underhylder.. :-))
(permalink) Thomas 356 Member
Skrev for 18 years siden | | | |
http://www.stuka356.webblogg.se/


en 356 på rullen for cool

Reply

You must log in to post.