Hej Hej,
Jeg har en T3 med 2 solex karbonader og på manifold er der to balance studser i hver side.
Jeg har umiddelbart bare sat en loop slange på mellem 1-2 (højre side) samt 3-4 (venstre side )
Er det rigtigt eller skal de krydse over eller ALLE sidde sammen...
Motor skyder noget ved belastning og ved ikke om det kan være problemet eller en del af det...
Takker for feedback...
Mvh
René
-------------------------------------------
Med Venlig Hilsen
René Petersen
Der skal sidde et T-stykker i hver side som så igen er forbundet med et rør til den anden side.
Hvis de ellers er tætte kan den godt køre uden. Men ikke helt så blødt og rykfrit som hvis det hele er intakt.
Platinafstand ?
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
har du std luftfilter på den kan ikke køre uden ??
Dennis
Hej hej..
Nej der er ikke standard luftfilter - men derimod 2 krom..
Desværre har jeg ikke org luftfilter - da jeg købte mit buggy projekt i kasser.
Jeg vil vildt gerne vide hvordan det balance fidellihut sjov skal kobles og hvorfor den ikke kan kører med uoriginal filter.
Jeg læser umiddelbart på Frank´s beskrivelse at cyl 1-2 og cyl 3-4 sidder sammen i et t-stykke som så er forbundet med hinanden ( er det korrekt forstået ) - hvilket betyder at der er forbindelse mellem begge sider.
Se evt motor på Http://www.handelstedet.dk/buggy.htm
Er der evt en i aalborg området som man kan få til at kikke motor setup igennem og ligeledes evt mod betaling stille dyret?
Mvh
Rene
-------------------------------------------
Med Venlig Hilsen
René Petersen
Hvis du kører med skrammel luftfilre, (Det er mange af de cromfiltre der) skal du nok lige ud og have fat i to "tårnfiltre" Det behøver dog ikke være K&N for at det dur. Dupont laver fine kopifiltre til overkommelige penge. (Ca. 175 kr stk.) - Dernæst skal du lave to stk 2 -2½" høje tragte som sættes ovenpå karburatoren. Filtrere må godt komme 1/3 til halvvejs ned over tragten.
- grunden til tragtens nødvendighed er, at karburatoren skal bruge noget plads over sig til at blande benzin og luft ved lidt højere omdr. Når det er iorden, kan du begynde at justere ind. Og ja forståelsen af balancerørets montering er ok.
T
lige mine ord farmer
Dennis
du kan også bare lave to tragte og så sætte de filtre du har ovenpå så køre den
Dennis
Jeg plejer at lave tragtene af to gamle type1 luftfiltre, hvor jeg skærer/mejsler den tragt ud der sidder i dem. Så er der spændebånd og det hele der passer.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.