Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  OT: problem med daily driver golf 1 1,3 vil ikke tage gas!!

Tags:
No tags yet.

(permalink) mSTIGAARD Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Hmmm har nu gået og rodet med dette problem i et par dage!!!

Har en gammel Golf 1 med en 1,3 l motor fra 83.... problemet består i at den ikke vil tage gas når den bliver lun/varm, man køre ud af vejen og pludselig bæhhhhh så kommer man ikke videre, nå man så får liv i den igen vil den ikke tage gassen uden at dø hen igen!?

har renset karbu og den har fået nyt benzin filter, lukke ventilen i svømmerhuset er også blevet skiftet.....

er lidt i syv sind hvad det så kan være!?

nogen der har oplevet det samme!? come on med lidt HJ
-------------------------------------------
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
(permalink) Per Madsen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Jeg havde det samme problem med en gammel golf 1 faktisk med de samme problemer så snart den blev varm så døde den så lod man den stå lidt så kunne den igen det var tændspolen selv om diverse mekaniker sagde enten virker den eller virker den ikke det passer ikke for da jeg skiftede tændspolen så kørte den bare derud af igen

Hilsen Arnaa
-------------------------------------------
per@arnaa.dk 20317427
(permalink) Mr-M Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Kan også være gummimembranen i benzinpumpen, der driller.

Mvh
Mr-M.
-------------------------------------------
Mvh.
Mr-M
(permalink) SJN Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Kan sagtens være tændspolen .... hvis olien har trukket kondens så køler den ikke optimalt og kan sagtens fejle hvis den bliver for varm.

Hvis spolen har siddet på siden ´83 er det vel heller ikke for tidligt at skifte den.
-------------------------------------------
Med Venlig Hilsen
Søren Nielsen, Kolding
KGB Kolding Gear Boxers
(permalink) mSTIGAARD Member
Skrev for 18 years siden | | | |
;) nej det kan der være noget om..... jamen det kan da være jeg skal prøve at kaste mig ud i en tændspole til den!!!
Den ire også meget hurtigt til i strømfordelere dækslet, så det kan jo tyde på at gnisten er for svag!

Kom gerne med flere bud....

VH
Mads
-------------------------------------------
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
(permalink) MOPAR_FREAK Member
Skrev for 18 years siden | | | |
har du nu glemt mig igen ???


RING!!! 27709827


-------------------------------------------
Mobil:21260097
Location:Odin´s Town
cerebyjo(a)yahoo.dk
(permalink) Rasser Member
Skrev for 18 years siden | | | |
øøøøøhhhh hvad me karburatoris ? har du prøvet med sprit ?
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) MOPAR_FREAK Member
Skrev for 18 years siden | | | |
det lyder til og være tændspole eller benzin pumpen...
-------------------------------------------
Mobil:21260097
Location:Odin´s Town
cerebyjo(a)yahoo.dk

Reply

You must log in to post.