Tak for komplimentet, men når man starter når man er 10 og bare bliver ved med at bygge lige meget hvad andre syntes, så er den der bare en dag og så hjælper det jo osse at være i klub, så man kan få lidt hjælp og smarte tricks. Hvis jeg bare kunne bygge 1:1 som jeg kan med modeller :) men jeg kan ikke engang svejse :( he he
Ja, det med at sidde derinde, så folk kunne se hvordan det foregår var jeg fritaget for, da jeg er flyttet til jylland.
Ja verden er sgu lille, det billede med Lörs' Shoebox er det taget fra Bedrock i år eller?? Så kender du måske også Klaus Gardan og Cindy? -de plejer at være med til Bedrock i Klaus' "Lady Luck" en x-4dørs '54 chevy, nu roadster pick-up med Cadillac Dagmar bumpers?? -endnu et medlem i "Plastic Butchers".
Glæder mig til at møde dig en dag, så jeg kan få set din roadster "live"
Bjarne
Ja, det med at sidde derinde, så folk kunne se hvordan det foregår var jeg fritaget for, da jeg er flyttet til jylland.
Ja verden er sgu lille, det billede med Lörs' Shoebox er det taget fra Bedrock i år eller?? Så kender du måske også Klaus Gardan og Cindy? -de plejer at være med til Bedrock i Klaus' "Lady Luck" en x-4dørs '54 chevy, nu roadster pick-up med Cadillac Dagmar bumpers?? -endnu et medlem i "Plastic Butchers".
Glæder mig til at møde dig en dag, så jeg kan få set din roadster "live"
Bjarne
-------------------------------------------
Keep it simple & cool.......shine can never replace attitude
40577989 BeeGee17(a)privat.dk
Keep it simple & cool.......shine can never replace attitude
40577989 BeeGee17(a)privat.dk