Buick 1948 på blocket!!
http://www.blocket.se/vi/10370437.htm?ca=11_s
WOW, man får jo helt tårer i øjnene, sådan en skønhed har jeg kørt rundt i, i det indre Kbh, det var ikke helt let :) især fordi den var højrestyret. Jeg kan huske jeg havde fået paralelparkeret den helt fint inde i Vendersgade, men da jeg så skulle køre igen, måtte jeg bare gi' op og begynde at grine istedet, for jeg kunne ikke se en skid - der kunne jo være 30 cyklister og 3 lastbiler i den døde vinkel :) Så jeg måtte stå ud og få hjælp af nogle forbipasserende der så stoppede trafikken, så jeg kunne komme ud med det "kæmpelokum".
Jeg havde forhandlet med Classis Cars i et stykke tid om at købe den, men hoppede så fra i sidste øjeblik, da han sad nede i sin speedbåd i nordhavnen og ventede på min underskrift. Surt show, for jeg var lige blevet fyret samme dag og havde fået kolde fødder, ærgeligt for der gik jo kun 10-12 dage, så havde jeg arbejde igen.
Jeg skulle gi' 65.000kr. for den nyindregistreret, nymalet i ensfarvet sort og ombygget til venstrestyring :) På det tidspunkt havde den lige været med i optagelserne til "Matador" på DR og så var den sort/hvid hvilket jeg ikke kunne li´, så den skulle altså lige males helt sort.
Det er den af "mine" biler jeg bedst kan huske, måske fordi jeg aldrig fik fat i den.
Den er bare så skøn i linjerne med "Fade-away" skærme og straigt Eight l-a-n-g motor.
Ku' være man skulle spørge ham om tilbuddet stadig gælder eller den er steget lidt i pris?? :)
Bjarne