Ser fint ud
West
West
crenne skrev:
ja så har jeg lavet lidt igen , har fået lavet rusten i ruderammerne og har påbegyndt at lave rusten i hjørnerne under bagsæderne , det er sku noget lort at lave , nå det hele er væk , lidt svært at få det til at se godt ud men prøver da , så fik jeg min hjælm hjem fra cisse´s far aka dennis og været i århus efter nogle andre dele så det går da lidt frem a nu
crenne skrev:
ok kanont takker , tror snart jeg bliver skaldet over at rive mig i håret , det er sku skide svært at genskabe noget der er rustet helt væk og man ikke kan se hvordan det så ud før . . . prøver mig frem
Rasser skrev:crenne skrev:
ok kanont takker , tror snart jeg bliver skaldet over at rive mig i håret , det er sku skide svært at genskabe noget der er rustet helt væk og man ikke kan se hvordan det så ud før . . . prøver mig frem
kan man ikke købe de hjørner som rep. pladestykker ? i så fald ville det da være lidt nemmere eller ?
jpwest skrev:Rasser skrev:crenne skrev:
kan man ikke købe de hjørner som rep. pladestykker ? i så fald ville det da være lidt nemmere eller ?
Mener dem i Rep er til de nyere årgange,så de er mere vinkelrette(firkantede)i steder for runde,fra samlingen med bunden mod grissekassen
West
You must log in to post.