Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

crenne´s projekt

Tags:
No tags yet.

(permalink) jpwest Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Ser fint ud
West
(permalink) crenne Member
jo tak . det bliver nu bedre når det er svejst færdig , tager nogle flere billeder i morgen
-------------------------------------------
tlf 41666671
crennedesign@gmail.com location: 8882 Fårvang,jylland
ja så har heg lavet lidt igen , fik købt noget plade i dag så fik lavet en smule mere , i weekenden vil jeg gi den en skalle , altså det jeg kan holde til
R0011989.jpg
R0011991.jpg

tlf 41666671
ja så fik jeg lavet lidt igen i weekenden og lidt i dag det hele er lavet i hånden , er rimelig tilfreds med resultatet
R0011993.jpg
R0011994.jpg
R0011995.jpg

tlf 41666671
ja så har jeg lavet lidt igen , har fået lavet rusten i ruderammerne og har påbegyndt at lave rusten i hjørnerne under bagsæderne , det er sku noget lort at lave , nå det hele er væk , lidt svært at få det til at se godt ud men prøver da , så fik jeg min hjælm hjem fra cisse´s far aka dennis og været i århus efter nogle andre dele så det går da lidt frem a nu
R0011997.jpg
R0011999.jpg
R0012001.jpg
Salgsdele_008.jpg

tlf 41666671
crenne skrev:
ja så har jeg lavet lidt igen , har fået lavet rusten i ruderammerne og har påbegyndt at lave rusten i hjørnerne under bagsæderne , det er sku noget lort at lave , nå det hele er væk , lidt svært at få det til at se godt ud men prøver da , så fik jeg min hjælm hjem fra cisse´s far aka dennis og været i århus efter nogle andre dele så det går da lidt frem a nu

Jojo det er noget lort og lave lige der,du skal også ha mærket op til 2 bolte helt ude ved inderskærmen som går ned i bunden

West

ja det er jo rigtigt nok , dem havde jeg sku lige glemt hihi
tlf 41666671
Kan vente til du er færdig,når du lægger karossen på bunden kan du lige mærke dem op med en kørner og så lige løfte karossen lidt igen og bore dem

West
ok kanont takker , tror snart jeg bliver skaldet over at rive mig i håret , det er sku skide svært at genskabe noget der er rustet helt væk og man ikke kan se hvordan det så ud før . . . prøver mig frem
tlf 41666671
(permalink) Rasser Member
crenne skrev:
ok kanont takker , tror snart jeg bliver skaldet over at rive mig i håret , det er sku skide svært at genskabe noget der er rustet helt væk og man ikke kan se hvordan det så ud før . . . prøver mig frem

kan man ikke købe de hjørner som rep. pladestykker ? i så fald ville det da være lidt nemmere eller ?

1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
Rasser skrev:
crenne skrev:

kan man ikke købe de hjørner som rep. pladestykker ? i så fald ville det da være lidt nemmere eller ?

Mener dem i Rep er til de nyere årgange,så de er mere vinkelrette(firkantede)i steder for runde,fra samlingen med bunden mod grissekassen

West

(permalink) SorenJ Member
jpwest skrev:
Rasser skrev:
crenne skrev:

Mener dem i Rep er til de nyere årgange,så de er mere vinkelrette(firkantede)i steder for runde,fra samlingen med bunden mod grissekassen

West

Lige netop. De repro man kan få er vinklet, hvor i mod de orginale er buede. De buede er nu ikke så svære at lave. Buen passer hvis man bugger den over en alm. spraydåse og så er det bare et spørgsmål om at lave måle ud inden man laver bukket der afgører den skrå stigning.

Originalt er der en fals/vulst på den nederste del som boltes til bunden. Har man ikke en sikkemaksine til at lave dette stykke går det nok alligevel.

Ellers ser det ud til at gå fremad i raske skridt.
Ring: 28118212
(permalink) BlogHvid Member

Ser fint ud Crenne... du kommer fremad og bliver bedre for hvert billede
jo det er jo rigtig nok selv om jeg selv syns jeg stinker til rust arbejde , har lavet lidt i dag , skal ha en ny flaske co2 i morgen løb tør i dag
R0012005.jpg
R0012006.jpg
R0012008.jpg

tlf 41666671
lader billedet tale for sig selv
DSC00141.jpg
R0012052.jpg
R0012053.jpg
R0012054.jpg

tlf 41666671
ja det ser lidt sort ud lige nu , er vist ved at grave mig ned i et hul jeg ikke kan komme op a
tlf 41666671
(permalink) Niels_Tolstrup Member
Op med humøret Crenne, so far so good!!

Det skal nok blive godt, giv dig lidt tid uden VW'en i tankerne, så kommer lysten og modet igen;-)

Mvh. Niels.
tlf. 20493419.
ja tager det sku stille og roligt nu , bruger lidt tid på at skifte stødstangs rør i min motor og få samlet min gearkasse . . . .
tlf 41666671
(permalink) niels-erik Member
Når du engang er færtig, så kan du roligt sige at du selv har bygget bilen-Der er ikke meget som vw har lavet tilbage i den!!
Tager hatten af for dem som vil lave sådan noget-Det kræver masser af vilje og gåpåmod.
Hilsen Niels Erik
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
tak niels -erik
tlf 41666671
Hej Crenne

Så rolig nu der, det går da fint fremad og også et mega projekt du har fundet dig der...
Du skal nok blive stolt og glad når du engang er færdig, kan kun gi Niels Erik ret og du skal nok klare den, godt du lige kan finde noget andet og skrue på når du går sur i rustarbejdet, det er også bare vildt tidskrævende og træls at ligge i alle de små hjørner men du kommer fint derudaf

mvh
Sebastian
Skrev for 16 years siden | | | |
Hey Crenne

Hvad skete der med dig og projektet ??

Reply

You must log in to post.