For satan det var ikke nemt at få de billeder til at virke! Men jeg har en dårlig nyhed..
Den kan ikke blive lavere nu!
Den kan ikke blive lavere nu!
VBALL skrev:
Var der nogen fra Odense der skal til jydeland på søndag ? Eller nogen fra Sjælland der skal over Fyn ? Og som selvfølgelig har plads til en lille nips-ting i bilen :-)
Anonym skrev:VBALL skrev:
Var der nogen fra Odense der skal til jydeland på søndag ? Eller nogen fra Sjælland der skal over Fyn ? Og som selvfølgelig har plads til en lille nips-ting i bilen :-)
Der skulle gerne være lidt plads til dine nips ting kassevognen er lidt over 6 m
Så vi kan sagtens have dine ting med.
VBALL skrev:Anonym skrev:VBALL skrev:
Der skulle gerne være lidt plads til dine nips ting kassevognen er lidt over 6 m
Så vi kan sagtens have dine ting med.
Hej Joe..(Jeg går ud fra at det er dig?)
Nipstingen er mig :-) Så hvis der bare er plads til den er det fint !!!
Har du et nummer jeg kan fange dig på ?
/Jesper
PBJ skrev:
jeg køre også derop i min Variant fra Odense. Jeg skal til Ulfborg og hente nogle skærme til en bobbel først ved middagstid og tager derefter til Angoraland, hvor jeg forventer at være mellem kl. 13 og 14. Der er afgang fra Odense kl. 9.30 og hjemkomst ved aftenstid ?
Jeg kan i hvert fald godt have en med på turen herfra Odense. Det koster gratis :-)
Preben
SPRasmussen skrev:
Det lyder som om vi skal have købt rigeligt ind!
SPRasmussen skrev:
Fedterøv! :-)
SorenJ skrev:
selvfølgelig kan den blive lavere.