Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Auktion over Originale Porsche Fuchs fælge

Tags:
No tags yet.

(permalink) t3-mikkel Member
Skrev for 18 years siden | | | |
I hate to tut my own horn, men...

Duck, du nævner Ebay!
hvordan skulle en Ebay-auktion kunne lukkes uden brug af sekunder?...

Og radiour "Læs solur"? det er vel ret beset det VWnettet´s er!
2 personer vil jo aldrig kunne synkroniserer og byde på samme vilkår herinde!.

Jeg mener det er meget svært og problematisk, hvis det "Reglen".
-------------------------------------------

Dare to be different
(permalink) vw_madsen Member
ja jeg bruger nu klokken på serveren og om jeg så bød 5000 så får jeg jo dem ikke klokken var ikke 20 00 men 19 57 da jeg gav mit bud iøvrigt samme tid som lykønskningen det må jo være kommet oven i hinanden [ frankfurt tid præcis kl 20 00] mads
ud og se i gammel vw
(permalink) Anonymous Unregistered
My honest opinion is that this is not a Professional For Sale Auktion Site and if he closes the sale a minute or two before or after, then that is good enought for me. He did his best to close it at 8, and said sold to T3 Mikkel, and sorry for the person after, but that is just bad luck in that case.

Lets remember one thing, lets respect the decision that Frosty decides and live with it, its not the end of the world.

No use dragging this thing of forever, lets get the wheels sold and installed and out for a cruise.

(permalink) duck Member
Her på vwnettet har vi kun dokumentation for den tid der står i indlæggende - det er den eneste fællesnævner vi alle har og kan se. - derfor skal vi bruge den tid. både for købers og sælgers skyld - så undgåes disse diskussioner.

det er rigtigt at vwnettet ikke er optimalt til auktioner ,men hvis vi alle spiller efter samme regler og fælles tid er det lidt nemmere.

Men vi kunne da foreslå at vi fåe et lille ur til den slags auktioner. evnt. med tilvalg i ens profil så man kan slippe for den når man ikke vil bruge det.

og nej en server er ikke et radiour den synker med et radiour, men den gør det ikke hele tiden og kan godt tabe ticks og komme lidt ud a sync.

Nu kender jeg ike indstillingerne på serveren men jeg vil prøve at poste dette kl 21:28:00 så må vi se om det kommer til at passe med min egen maskine som syncer med en tidsserver.

T: 60350036 - Brug for hjælp til din mac? http://duckshouse.dk
(permalink) mathiasen Member
Vil det være muligt at lave et ur man kan aktivere i sine auktions-indlæg (Dan?)

Da det er sælger der står med hammeren i auktionen er det, efter min mening, ham der bestemmer hvornår klokken er slået.
(permalink) Anonymous Unregistered
Oh forgot to ask, can anybody tell me what time it is, want to check my computer ! ;-)))

PS, the above comment is for humor and not to be taken personally by any individual person alive or dead, and is in no reference to any user of non user of VWnettet and in no means infringes on any copyright law in this country or any other country on this planet that I am aware of. Any and all complaints should be sent to our attorney at wedontgiveadamn@hell.dk.
Thank you for smiling and if smiling caused any pain or damage, please refer to the above.
;-)

(permalink) duck Member
ja 4 min bagefter
(permalink) FrostyRacing Member
Og Duck? hvad kan vi så lære af det? at det eneste vi kan bruge er et tidsstyret ur, det har vi da alle, sandsynligvis lige ved siden af os. Og så behøver jo ikke gætte hvad tiden er :-)
http://www.aircooled.dk
Er fra AA
(permalink) FrostyRacing Member
undskyld jeg mente radiostyret ur :-)
http://www.aircooled.dk
Er fra AA
(permalink) duck Member
Man kan lære at man ved fremtidige auktioner klart definerer om man bruger vwnettets ur eller sit eget.

Så er der frit valg om man vil deltage på de betingelser.
(permalink) vw_madsen Member
ja per take it or leave it mit bud er for irritationens skyld nu 5000kr svare ikke mere her før kl 0700 imorgen du har mit nr i min avatar. Nå ja du spurgte til en tidligere hvorfor anonym, Du har jo hverken billed navn el tlf nr i din avetar el anoncer mvh mads.ps sku jeg ikke få dem så er jeg sku osse lige glad.
ud og se i gammel vw

Reply

You must log in to post.