Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  ladefund vw 1200 årg. 56

Tags:

(permalink) thogaa Member
Skrev for 17 years siden | | | |
drhook skrev:


Til John-VW

Hvis man sætter en auktion igang, skal man saft-susme da også gøre det på en ordentligt måde!!
Man kan sku da ikke bare lige pludselig afslutte sådan en auktion der er igang, SAMTIDIG med at man opfordrer til at vente med at byde til på mandag!!?? Og det endda UDEN at man fra starten har oplyst om sluttidspunktet.

At så årgangen ikke passser er en helt anden sag...



Nemlig, ja
-------------------------------------------
40818888 gaardsoe.com
Bay window hippie bus owner
(permalink) langeberg Member
Skrev for 17 years siden | | | |
hejsa jer alle ...syntes ikke jeg kan se john skriver noget om en aution men han skriver hbo 3000 så kan man bare give ham et bud som han ikke kan afslå..
men læg lige mærke til hvem der skriver noget om aktion..mvh jan
(permalink) RuneBo Member
Skrev for 17 years siden | | | |
syntes nu heller ikke jeg kan se noget med en auktion! hvis man skal byde så lad være med det der fedte byderi! bare min mening!
(permalink) thogaa Member
Skrev for 17 years siden | | | |
http://vwnettet.dk/forum/topic/247276

-------------------------------------------
40818888 gaardsoe.com
Bay window hippie bus owner
(permalink) langeberg Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Og...syntes ham på billedet ligner en med tudefjæs...*GG*
mvh jan
(permalink) thogaa Member
Skrev for 17 years siden | | | |
drhook skrev:


Til John-VW

Hvis man sætter en auktion igang, skal man saft-susme da også gøre det på en ordentligt måde!!
Man kan sku da ikke bare lige pludselig afslutte sådan en auktion der er igang, SAMTIDIG med at man opfordrer til at vente med at byde til på mandag!!?? Og det endda UDEN at man fra starten har oplyst om sluttidspunktet.

At så årgangen ikke passser er en helt anden sag...



Hørt
-------------------------------------------
40818888 gaardsoe.com
Bay window hippie bus owner
(permalink) langeberg Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Vil tro john vw ikke gad høre mere på folk ang. årg sluttidspunkt osv så han valgte at sælge den til den der havde bud højest på det tidspunkt..bare synd det ikke var dig thogaa eller for den sagskyld en af de andre byder men havde du nu byd de 5000kr var du nok blevet ejer..han har jo skrevet hbo.3000kr..
(permalink) Gert Member
Skrev for 17 years siden | | | |
langeberg skrev:
Vil tro john vw ikke gad høre mere på folk ang. årg sluttidspunkt osv så han valgte at sælge den til den der havde bud højest på det tidspunkt..bare synd det ikke var dig thogaa eller for den sagskyld en af de andre byder men havde du nu byd de 5000kr var du nok blevet ejer..han har jo skrevet hbo.3000kr..



sådan kan vi jo blive ved.......men hvis du gad læse hvad der står i reglerne: "bud betragtes som auktion" , er det så ikke lige præcis sådan sælger starter sit salgsindlæg..."højeste BUD over 3000" ?? Altså ER det en auktion.

Ydermere er det først EFTER at han pludselig har afsluttet sin "auktion", at der skrives om sluttidspunkt mm.(bortset fra årgangen der var oplyst var forkert)

Man må vel også forvente, at når man sætter en VW til salg her på VW-Nettet, så reagerer folk på at årgangen ikke kan passe til "salgsannoncen"...her er jo mange kendere.

Der var vist også kun 1 (thogaa) udover MichaelVogn (der fik bilen) som bød på den.

Derfor, langeberg, kan jeg slet ikke følge dig i dit indlæg. Det ville da være tosset af thogaa at byde de 5000, når højeste bud lå på 3250 og han ikke vidste hvornår "auktionen" sluttede.

ps. Jeg bød IKKE på vognen.

-------------------------------------------
Type 14 Karmann Ghia, Type 3 1600 Fastback
(permalink) thogaa Member
Skrev for 17 years siden | | | |
drhook skrev:
langeberg skrev:
Vil tro john vw ikke gad høre mere på folk ang. årg sluttidspunkt osv så han valgte at sælge den til den der havde bud højest på det tidspunkt..bare synd det ikke var dig thogaa eller for den sagskyld en af de andre byder men havde du nu byd de 5000kr var du nok blevet ejer..han har jo skrevet hbo.3000kr..



sådan kan vi jo blive ved.......men hvis du gad læse hvad der står i reglerne: "bud betragtes som auktion" , er det så ikke lige præcis sådan sælger starter sit salgsindlæg..."højeste BUD over 3000" ?? Altså ER det en auktion.

Ydermere er det først EFTER at han pludselig har afsluttet sin "auktion", at der skrives om sluttidspunkt mm.(bortset fra årgangen der var oplyst var forkert)

Man må vel også forvente, at når man sætter en VW til salg her på VW-Nettet, så reagerer folk på at årgangen ikke kan passe til "salgsannoncen"...her er jo mange kendere.

Der var vist også kun 1 (thogaa) udover MichaelVogn (der fik bilen) som bød på den.

Derfor, langeberg, kan jeg slet ikke følge dig i dit indlæg. Det ville da være tosset af thogaa at byde de 5000, når højeste bud lå på 3250 og han ikke vidste hvornår "auktionen" sluttede.

ps. Jeg bød IKKE på vognen.



-------------------------------------------
40818888 gaardsoe.com
Bay window hippie bus owner

Reply

You must log in to post.