Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Pålidelig maler/mekaniker søges

Tags:

(permalink) Schumann Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Tja,,.,.,.,., Forstår ikke i sige sådan om malere... Find den rigtige så der da ingen problemer.. Sådan et projekt som dette er ikke noget man lige laver til 10 kilo ENIG:...
(permalink) HMS Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Schumann skrev:
Tja,,.,.,.,., Forstår ikke i sige sådan om malere... Find den rigtige så der da ingen problemer.. Sådan et projekt som dette er ikke noget man lige laver til 10 kilo ENIG:...


Hvad mener du ???

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) HMS Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Var det ikke på sin plads at du oplyser hvem der trak dig rundt ved næsen bare lige så andre ikke ryger i samme dumme fælde for man kan vist godt sige at du blev taget godt og grundigt i røven.
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) yebzqey Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hej igen. En lille update.
Pickup Jens har nu bilen, så den er i gode hænder :) Da jeg oprindeligt spurgte herinde efter en mekaniker var det faktisk Jens, der henvendte sig først.

Men dengang var bilen ikke færdig hos pladesmeden, så da den skulle videre, var der gået et års tid og jeg havde smidt nummeret til Jens væk :( Men da jeg skulle aflevere bilen til mekanikeren (der senere snød mig) var det hos Jens, jeg afleverede den. Den skulle stå der indtil ham den anden havde mulighed for at tage den.

Jeg snakkede så senere med Jens, der tog imod min bil, da jeg (efter 11 måneder!) fik den tilbage. Han havde ikke lavet noget på den overhovedet, og hvis karossen ikke havde været metaliseret, kunne jeg have startet helt forfra.

I de 11 mdr havde tog han ikke telefonen, flyttede uden at sige det, skiftede nummer uden at sige det. Og kun gennem et større detektivarbejde fandt jeg ud af, hvor han var flyttet hen. Da jeg så opsøgte ham på hans bopæl blev der udvist samarbejdsvillighed.

Men nu har Jens den og jeg er en lettet mand!

Det skal lige siges, at farven bliver pearl white, og der bliver smidt penge nok i lakering til at resultatet bliver flot!.
(permalink) laila1303 22965857 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
hej er det ikke en ide at skrive hvem der har haft bilen så andrer her inde ikke også bliver taget ved røven det tror jeg folk vil blive glad for efter som vedkommen stadig er her inde
(permalink) pickup_jens 21 81 86 68 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
yebzqey. så er bunden klar til maler på mandag og får den med hjen på onsdag
-------------------------------------------
JR auto.pladearbejde
4262 sjælland
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Lyder fantastisk! Du må meget gerne tage billeder! Er delene kommet?
(permalink) yebzqey Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg skal altså huske at logge ind :)
(permalink) pickup_jens 21 81 86 68 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
dele kommer på tisdag så tag jeg nonge billeder af dem og sætter ind .yebzqey lav en tråd og set ind under VW-Freaks og deres vilde projekter
-------------------------------------------
JR auto.pladearbejde
4262 sjælland
(permalink) yebzqey Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Sådan. Det er oprettet nu :) Men jeg kom til at oprette det to gange. Noget gik galt. Hvordan sletter jeg det ene?

Reply

You must log in to post.