(permalink)GetBackOnTrackMember
Skrev for 19 years siden
| | | |
Måle måle og måle.. Jeg skar ud et par cm fra foldetagets kant og skar så yderligeere af nede ved tagrenderne så brugte jeg taget som skapelon til at tegne op på det tag jeg sku svejse foldetaget i. Tog så en vinkelsliber og skar knap en cm INDENFOR den streg jeg havde tegnet op og falsede hele kanten bagefter. Derefter lage jeg foldetagets ramme ned i hullet og punktsvejsede det.
Gir det nogen mening? er ikk så hård til at forklare men ring hvis du har brug for hjælp, det er sku ikke så svært igen..
Går ud fra det er et original foldetag du ska sætte i fra en anden bil?
Har lavet to biler hvor samlingen er lagt i rundingen til hullet,og så fuldsvejst det, men kun 1 cm afgangen og kølet ned med trykluft ...soltaget var hængt op fra undersiden med ca 1 cm overlap... det ligner fabriksmonteret bagefter og ingen spartel..
hej rune.. sorry jeg lige skriver over den her annonce..
her er 2 bileder af min bimmer som maleren lavede hvor vi skal ha malet bobbel.. det er bare iordent!
så kan du se hans arbejde!
det utrolige hva en hellak kan gøre :D