Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Phillips radio orginal sælges

Tags:
No tags yet.

(permalink) ploug Member
Skrev for 17 years siden | | | |
500,-
-------------------------------------------

mobil nr: 22-26-03-12
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Damn...

510!

jakob356@gmail.com
(permalink) ploug Member
Skrev for 17 years siden | | | |
550.-
-------------------------------------------

mobil nr: 22-26-03-12
(permalink) formanden Member
Skrev for 17 years siden | | | |
YankieBar skrev:
Formanden, NO she does not. She can end it when she wants too. Prevents last minute people from trying to sneak in and buy it at the last minute over others that have posted a fair price.


Fra vwnettets egne regler:
- Salgsannoncer hvori der bliver bedt om "bud" eller ikke oplyses en pris vil blive opfattet som en auktion. Sælger bør fastsætte en auktionsslutdato og tidspunkt. Sælger må forvente og acceptere skambud hvis der ikke fastsættes en minimumspris.
(permalink) jakob356 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Min smertegrænse er nået (også selvom jeg har været nede med flasker) => Håber du får den, Ploug :-)

Formanden: Hvis man absolut SKAL være regelrytter, så står der i gummiparagraffen "bør" og ikke "skal". Og desuden ikke noget om _hvornår_ sælger bør fastsætte det, om det f.eks. skal være når budrunden starter. Så den holder nok ikke i byretten ;-)

(permalink) formanden Member
Skrev for 17 years siden | | | |
JK skrev:
Min smertegrænse er nået (også selvom jeg har været nede med flasker) => Håber du får den, Ploug :-)

Formanden: Hvis man absolut SKAL være regelrytter, så står der i gummiparagraffen "bør" og ikke "skal". Og desuden ikke noget om _hvornår_ sælger bør fastsætte det, om det f.eks. skal være når budrunden starter. Så den holder nok ikke i byretten ;-)



Hids dig lige ned igen, jeg skal nok se bort fra givne retningslinier en anden gang.
(permalink) ploug Member
Skrev for 17 years siden | | | |
PM
-------------------------------------------

mobil nr: 22-26-03-12
(permalink) Waehrens Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Jeg mangler lidt olie under de negle på billedet?


- Casper
(permalink) mille Member
Skrev for 17 years siden | | | |
solgt!

Reply

You must log in to post.