Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Forklaringer på forskelige udstødninger

Tags:
No tags yet.

(permalink) 2econdskin Member
Skrev for 17 years siden | | | |
[quote=John Pedersen]Trucker udstødning

hehe den er da for vild, er den for real(kanden købes ?), custom made eller bare for sjov?
den kunne da se for sjov ud på min safari, istedet for den twintuck !...
(permalink) John Pedersen, Skagen Member
2econdskin skrev:
[quote=John Pedersen]Trucker udstødning

hehe den er da for vild, er den for real(kanden købes ?), custom made eller bare for sjov?
den kunne da se for sjov ud på min safari, istedet for den twintuck !...

Den kan købes men er vist tiltænkt Trike - men kunne vel bruges på Buggy og Baja også.

http://www.kaeferklein.de/

John

-------------------------------------------
25709453
I'm the only BAY in the village
(permalink) René Member
Hjælp... Jeg skal have en ny udstødning på min bobbel med en 1600 motor. men ved ikke hvorfor en jeg skal vælge??? Den skal IKKE larme helt vildt. bil skal kunne være til at holde ud at køre i. så hvad vil i anbefalde ??
Sjælland - Knabstrup - 28123426 - vw55@live.dk
(permalink) Fastoldvw Member
[quote=René K]Hjælp... Jeg skal have en ny udstødning på min bobbel med en 1600 motor. men ved ikke hvorfor en jeg skal vælge??? Den skal IKKE larme helt vildt. bil skal kunne være til at holde ud at køre i. så hvad vil i anbefalde ??

Hvis den er original, så sæt en originalpotte på, hvis ikke, så er det det bliver svært, for der er så meget at vælge imellem.
Man går aldrig fejl af en alm tarmslyng med potte ud til siden, evt med hideaway, de er til at holde ud at køre med, ellers er der jo CSP's Super Competition, den er jeg lidt vild med..

Ellers check her: http://www.csp-shop.de/cgi-bin/shop2/shop_main.cgi?func=start&wkid=10400120869
(permalink) Farmer Member
Eller den her : http://morepower.dk/images/DSC00025.jpg Den er ved at være klar.

Faktisk er CSP´s /BAS´s Streetsportheader liige til den store side på en alm til mild tunet 1600. Man taber lidt moment. på 1800-2000 cc. er den perfekt.
T
20888030
alstrupt@gmail.com
Eller den her : http://morepower.dk/images/DSC00025.jpg Den er ved at være klar.

Faktisk er CSP´s /BAS´s Streetsportheader liige til den store side på en alm til mild tunet 1600. Man taber lidt moment. på 1800-2000 cc. er den perfekt.
T
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) John Pedersen, Skagen Member
Sådan en vil jeg prøve når du har dem klar Farmer.
Hvad bliver prisen?

John
25709453
I'm the only BAY in the village
Har en target price der hedder 3800.- Håber den holder in real life. De skulle blive klar til salg her i foråret. - Vi skal lige nulre lidt mere med dem, så de blir nemmere at montere. Så skal rørføringen laves lidt om igen, så den har mere frigang til bagpladen, og så det blir nemmere at montere varmeslanger. OG så skal den dæmpes 1 - 1½db mere. Så er den der vist.
T
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) niels-erik Member
Hvis der engang er nogen som vil lave en rustfri udstødning,ca lige som ahnendorphs, men bare med 40mm rør. Så er jeg intresseret!!
Desværre kan jeg ikke finde nogen buggy udstødning som ser så godt ud-og samtidig virker til en stor motor!
Hilsen Niels Erik
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) René Member
Er der nogen der køre med en phat boy udstødning ??

Synes den er cool.. men er der nogen der ved om det er en larme potte og om den er god på en 1600ccm... ????
Sjælland - Knabstrup - 28123426 - vw55@live.dk

Reply

You must log in to post.