Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

24. december vigtig dato!

Tags:
No tags yet.

(permalink) JN Member
Skrev for 17 years siden | | | |
snibeke skrev:
JN skrev:
at ønske sig julegaver er ikke nær så svært,som at finde en passende gave til konen,og samtidig en hun vil blive glad for.
så hjælp mig , og helst inden jul.

Jamen det er da ikke så svært, du skal bare læse hendes tanker for HUN ved nemlig godt hvad hun ønkser sig og det har hun også diskret sagt til di....i gådeform naturligvis..det skal så være noget der gør at hun føler sig elsket, sexet, men ikke fordi du så skal have sex, for så er du en gris, så skal det IKKE være en gryde eller en gulvklud...

Jeg tror en god ide generelt til kvinder er noget der viser at du forstår hende og hvor hårdt det er at være hende...men ikke på en måde så du får hende til at føle sig dum...

Et tip er at spørge en af hendes gode veninder...men en god gave er at tænke i koncepter feks. kurbad, forkælelse..det skal ose af romantik... gerne noget hun kan sidde og prale med til veninderne efter jul...se min mand elsker mig agtigt....

Måske jeg skulle starte en brevkasse herinde ;)

Snibeke

Hej Snibeke
tak for de gode råd,som jeg stort set har fulgt.Derfor har jeg først haft tid til at skrive nu,men jeg håber da at rådet virker,men jeg forstod ikke helt hvad du mente jeg fik ud af det.

Kære brevkasse:
Du ønsker dig en masse gode ting ,men passer de overens med romantik og de andre ting du nævner

mvh JN
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Kære JN
Det du får ud af det er en lykkelig kvinde=> forkælelse til dig => måske endda sex => tricket er bare at hun ikke må vide at det er det du gerne vil have som tak, for så er du dum, hvis hun beslutter sig for at du er så dejlig når du køber hende en fantastisk gave, og hun får lyst til sex med dig og du så gerne vil med hende så er det bare så romantisk...=> om ikke andet har du fået nogle gode point på kontoen at starte det nye år på.. Håber det var svar nok..ellers skriver du bare igen

Mine ønsker... Hmm jamen det er jo fra julemanden og ham vil jeg ikke i kanen med ...ha ha ha kanen.... :D
Venlig hilsen Brevkassen

(permalink) John Pedersen, Skagen Member
snibeke skrev:
du skal bare læse hendes tanker

Snibeke

Hmm - ja der blir stillet store krav til dagens mænd....
-------------------------------------------
25709453
I'm the only BAY in the village
(permalink) niels-erik Member
Den 25/12 er da også en vigtig dato! Det er den dag hvor der er hele 11 måneder til dette jule helvede starter igen!
Glædelig jul Hilsen Niels Erik
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!

Reply

You must log in to post.