Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  DARK CHILD: Nu garage projektet

Tags:
No tags yet.

(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
[quote=KC Lasse]Jo det er en Porsche som arkitekten har smidt på tegningen.....og nej ingen problemer akkurat som de 31 andre der er i DK

Ja, når jeg får brillerne på, så kan jeg sgudda gåt se at det ER en 911'er....
Flovt!

Mr-M.
(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Så sker der omsider lidt med dette tilbygnings / Garage projekt !
Har måtte slås med arkitekt og kommune og nu ser det ud til der er kommet en byggetilladelse ! Måtte rette til her og der - Hjemmebiografen har fået sænket højden til loftet og garagen måtte blive 33 cm mindre i dybden ????

Men hva det var det der skulle til før de sagde GO....Har jo hele tiden vill bygge max til så nu ender huset på 249 kvm incl garage. Landmåleren har været og sætte af til udgravningen, som man kan se på billedet er det en go bid der skal af :-)

Garagen bliver knapt 7x7 meter med en roterende tallerken i gulvet hvorpå en bil kan roter langsomt rundt. Fra det indskudte plan i beboelses delen kan man se ned og ud over garagen og den roterende tallerken ! Porten bliver 5 meter bred i isoleret hvid alu med fjbt. Foran garagen bliver der plads 4 P-pladser. Ud til vejer har jeg allerede etableret en 5,5 meter bred skydeport i stål og træ, Den kan åbne 4 meter op så det bliver muligt at få kilet en sort nedgroet negl ind i indkørslen :-)

Gravemaskinerne starter efter sommerferien og så siger de så går stærkt !

Dark Child står og samler støv i garagen - med en lille på vej er der mere end nok at se til !

IMG_3779.jpg
IMG_3781.jpg
2008.jpg

(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Jeg har måtte indse jeg er blevet for stor.... !

Hovedcylinderen skulle skiftes og da min pedaler er ophængte måtte jeg bede knægten om at hjælpe med de 2 bolte der skulle i ende fra kabinen...godt han ikke er så stor endnu :-)

IMG_3792.jpg
IMG_3790.jpg

(permalink) Dillen Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Børnearbejde ...
Ja, det bringer godt nok minder frem fra jeg selv lå i samme position for at hjælpe med at skifte et eller andet, jeg husker min fars stemme;
"Lidt op... vent lidt... lidt til højre - nej den anden højre ... Ja, lige dér!.... øh ... hvor røg den hen, kan du se den? ...

Det var tider. Tænk hvis man stadig var så fleksibel...
:-)

Martin
(permalink) Lyngbye Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Så jeg dig på Amagebrogade i går aftes ved 17:30 tiden?

Nåede ikke rigtigt at kigge ordenligt, men det ligner sgu meget godt.
-------------------------------------------
-Lyngbye-
Det eneste luftkølede jeg har for tiden, er min cykel. :)
(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Ja de små hænder kan godt no være uundværlige...han fik de to låsemøtrikker på på trods af at den ene kun havde luft ca 0,5 mm....flot klaret, stolt far :-)

Jo jeg og min højgravide kæreste tog os en lille aftentur...ret flot klaret af hende at kunne komme ind og særligt ud af denne sorte "nedgroede" negl :-)
(permalink) vw-maker Member
Skrev for 15 years siden | | | |
hey...

For det første, vildt fed bil...

Men, hvor kan man købe disse "kit-cars" ?

- Daniel
(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Kitcars er noget man selv bygger....kittene vil jeg anbefale du køber i UK...

Her lige et par billeder fra den sidste tur i år - stødte på en "anden" lambo ejer - vi fik os en lille snak - han var overbevist om at min bil var mere værd end hans....he he he ?????
IMG_4342.jpg
IMG_4347.jpg

(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Garage-byggeri update kommer snart
(permalink) sergiogarcia9 Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Hvor meget har du måttet ofre på den?
og hvor i al verden har du et lamborghini-kit fra!?

Hilsen Sergio
(permalink) lotus-jonas Member
Skrev for 15 years siden | | | |
vedr din gulvbelägning lasse, brug lidt laser og et par x-tra mand når du skal stöbe gulvet i garagen, så du får det helt helt plant. derefter polerer du betong gulvet. (der er et par firmaer der gör det i DK) du får altså en spejlblank overflade, og det er det helt hotte lige nu. skal lige sige at det bliver helt fantastisk flot sådan et poleret betong gulv
(permalink) cardude Member
Skrev for 15 years siden | | | |
poleret beton? kan der ikke stadig suges olie mv ned i det?

jeg ville få lagt et lag epoxy på gulvet. det er sku rengørings venligt slidstærkt og flot. og olie og andre væsker suges ikke ned i det og forurener det.
(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Poleret beton...hmmm fed idé men nu har jeg besluttet mig for at komme emerald pearl granit på hele gulvet - kombineret med noget grønt neon indirekte belyst tror jeg på et fedt 80er look....

Nova/Sterling lavede et kit som novaen med tag /døre det hævede sig op...dette kit kan ombygge så det ligner en lamborghini ret godt....Alternativt kan man i tyskland støve et Saier KWN Catapult kit op....... feks både kit og færdig bil..en er allerede importeret og indregistreret :

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=82402264&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=14600&makeModelVariant1.modelId=2&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=80849587&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=14600&makeModelVariant1.modelId=2&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1
(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Her en lille update efter gravemaskinerne er rykket ind - alting tager længere tid end man kunne ønske :-(

IMG_4372.jpg
IMG_4387.jpg

(permalink) cardude Member
Skrev for 15 years siden | | | |
(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Nye billeder af garageprojektet
IMG_4944.jpg
IMG_4945.jpg
IMG_4957.jpg
IMG_4942.jpg

(permalink) Anonym Member
Skrev for 15 years siden | | | |
he he he roterende skive i gulvet...fedt at du gör det. altså gör det. altså rigtigt. lasse kan vi ikke holde et årligt träf hos dig som de jyder gör. kunne sgu da väre cool?
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 15 years siden | | | |
He he-hvis du har set den sorte irl. så ved du at Lasse ikke gør noget halvt!
Så når der bliver sagt at der skal være roterende skive i gulvet-så kommer der roterende skive i gulvet!
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 15 years siden | | | |
[quote=niels-erik]He he-hvis du har set den sorte irl. så ved du at Lasse ikke gør noget halvt!
Så når der bliver sagt at der skal være roterende skive i gulvet-så kommer der roterende skive i gulvet!


He he du kender mig vist for godt Niels Erik :-)

tak for din info om chrome malingen - min onkel blev ret glad !

IMG_4966.jpg
IMG_4967.jpg

(permalink) Anonym Member
Skrev for 15 years siden | | | |
prøver lige igen: lasse kan vi ikke holde et årligt träf hos dig som de jyder gör. kunne sgu da väre cool?
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Især når din garage og hjemme bio er klar-Så kommer der vel også et fadøls anlæg som skal tilkøres!
Og kun for folk som holder af fiber biler.
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) Anonym Member
Skrev for 15 years siden | | | |
arrgh..så skal jeg jo bygge en fiberbil igen.... ;O)
(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Jo go idé - jeg er frisk når det hele er færdigt om et par år :-)
(permalink) lotus-jonas Member
Skrev for 15 years siden | | | |
ok. så har jeg lidt tid til at bygge :O)
(permalink) KCLasse Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Lidt mere glasfiber til min fornøjelse :-)

I mellemtiden : KCLasse bygger videre på garage-projektet....billeder vil snart komme....


Reply »

You must log in to post.