Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Min Julegave til Ungerne og mig selv

Tags:

(permalink) tiguan Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hej West

Ja det må ha`været "koldt" at arbejde med den idag.....

Skal den også males inden du kører ud på landevejen, eller skal den være rat look......

mvh Bent
(permalink) jpwest Member
tiguan skrev:
Hej West

Ja det må ha`været "koldt" at arbejde med den idag.....

Skal den også males inden du kører ud på landevejen, eller skal den være rat look......

mvh Bent

Hej bent

Tjaaa lige nu og her bliver den samlet,går og pusler lidt med tanker om en Rat Look,bibeholder den Metalic fave indeni,havde tænkt lidt på en Fisen matgul på ydresiden med lidt grøn skrift ,Røde fælge og hvide dæksider,Evt lidt Pinstriping,men som du nok ved planer er til for og blive ændret

West

Efter en sommer som er gået med og kissemisse med den smækre nabokone,og arbejde i overflod og andre dårlige undskyldninger så har den sidste uge været hård ved projektet.

West
Billede_094.jpg
Billede_095.jpg
Billede_100.jpg

Sønnemand kom og hjalp med de sidste mekaniske småting,og mester HADER gamle biler derfor han ser så glad ud(når den er væk)der mangler i store træk kun nogen synshjul(skulle være købt) og motage af lygter og få dem til og virke,alt andet skulle være enten købt eller monteret

West
Jojo

West
Billede_102.jpg

Havde taget en uge`s ferie fra job til Div. Bilprojekter,men fik en fræk aftale i Sverige og en i det MidtJyske,så Oliedunken fik 1500Km til det i forvejen alt for høje kilometertal,dog en smule montage idag på job

West
Billede_103.jpg
Billede_104.jpg

(permalink) MPA Member
Tillykke med at du er blevet færdig med din bil!

Skal den males om på et tidspunkt?
MPA skrev:
Tillykke med at du er blevet færdig med din bil!

Skal den males om på et tidspunkt?

Den er ikke helt færdig endnu mangler og se El over og så lige opstart og prøvekøre

Den skal males om,men hvad og hvornår står hen i det uvisse,den har et Kødsår i bunden af forruden som bliver gemt i denne omgang,jeg har temmelig mange dele så jeg kan bygge lidt af hvert ud af den,men en ting er sikkert den bliver ikke orginal på nogen måde,det er den slet ikke lavet godt nok til og har været alt alt for dårlig fra begyndelsen

West
(permalink) hendrixxx Member
hold da op...den kan stejle :-)

cool projekt west....det har da været et drømmeprojekt hva!! tilpas med svejseaarbejde og en lækker årgang
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
hendrixxx skrev:
hold da op...den kan stejle :-)

cool projekt west....det har da været et drømmeprojekt hva!! tilpas med svejseaarbejde og en lækker årgang

Jaaa den har næsen lidt i sky,men mon ikke den kommer ned når den har sat sig lidt,ellers kender jeg en skudsikker metode

Hmmmmm det svejseri er lidt som og aftjene sin værnepligt,sjovest og snakke om bagefter,havde man så for fanden da været indstillet på det tog overhånd fra starten

Havde det været en 58 eller yngre var den blevet til Cooktailpølse dåser på det Danske Ståvalseværk 3½ km herfra

West
(permalink) mille Member
Holder øje med dig hvergang jeg kører forbi... du er da nået et godt stykke..:-)
mille skrev:
Holder øje med dig hvergang jeg kører forbi... du er da nået et godt stykke..:-)

Ja ja man bliver sq altid holdt øje med,er det ikke indenfor så er det undenfor,jo Mille det lakker mod enden

Mit lille frække Svenske eventyr som jeg omtalte for dig ser ud til og være kommet på plads,så håber jeg bliver færdig med bilen inden den 1.hvor det løber af staben,har været ovre og varme damen godt og grundigt op

West
hm ja jeg synes nu det er sjovt at svejse :-) selvom jeg nok må sige at min sidste udfoldelse havde lige i overkanten med svejsearbejde....men ja bare man havde evnerne til at se hvor meget tingene vil tage overhånd- jeg lærer det nok aldrig, men det er der mange andre der heldigvis heller ikke gør ;-) synes ofte når man læser i salgsannoncer så skal der bare liiiige laves bund, rammehoved, varmekanaler osv osv..... skægt som ting bliver "bare lige" når man ikke selv skal lave noget
Har heller ikke det store imod det,men når det er sådan noget ½ råddent skrammel som ikke er til og få bund i,og på en Oval er der ikke mange af de stumper man kan få der passer,faktisk er det vel kun skærme der gør.

Som du er lidt inde på er udgangspunktet nok også for dårligt,tror jeg prøver med noget som er glasblæst fra starten af næste gang så man kan se dårligdommene fra begyndelsen,noget der kom en del bag på mig var nok også en Bobbel kan være rådden overalt,selv på lige flader

West
hæhæ ja jeg blev sgu også noget overrasket da jeg fik spartlen af rundt omkring. Desværre overtager man andres tvivlsomme pladearbejdet igennem 30 år, samtidig med man hurtig falder for den der med at tingene er "bare lige".

Og ja.....hurra for uoriginale pladedele- de passer som de blinde slås
Et år går hurtigt når man hygger sig

West
19122007213.jpg
19122007212.jpg

(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Jeg synes også snart vi skal se et billede af den lækre nabokone.. hun må være hot siden hun kan få dine tanker væk fra dit spændende projekt
Lidt til fansien inden jeg får lokket et julenøgenbillede fra hende

Hun er 137 høj vejer 144kg uden vat i ørene går i Harley Davidson Gamacher ryger store cohibas cigare snakker med basrøst,valgt til byens flotteste overskæg i 1987,hun har job på Græsted Remise hvor hun pudser Damplokomotiver,i sin fritid roder hun med motoriserede haveredskaber under 125ccm,ellers er hun meget normal

West
(permalink) Mark S Member
....
Westnabokone.jpg

[quote=Mark S]....

På en god dag!
fatchick.jpg

Satans det nederste er mig selv???? skal alså også snart klippes,ser for grove ud

West
Ha ha...
:)
(permalink) duck Member
hvis det nederste er en ghia er min til salg nu.....

ps - bare for sjov - den er ikke til salg
T: 60350036 - Brug for hjælp til din mac? http://duckshouse.dk
Skrev for 16 years siden | | | |
Kunne ikke dy mig i det fine vintervejr,skulle jo også vise min julegave frem i form af nyt tøj,og nyvasket+barberet i dagens andledning

West
009.jpg

(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hold da kæft du ser godt ud i solskin... ja din ejer er i øvrigt også lidt nuttet :wink: HIHI godt nytår

Reply »

You must log in to post.