Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  S: BN2 benzinfyr

Tags:
No tags yet.

(permalink) VBALL Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Se billeder.
2000W - 12v.
Pris 1100,-
IMG_0122.jpg
IMG_0121.jpg

-------------------------------------------
Jesper - 25382292
(permalink) VBALL Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Ny pris...
(Ingen der fryser ?)
-------------------------------------------
Jesper - 25382292
(permalink) Palle Raahauge Member
Skrev for 17 years siden | | | |
VBALL skrev:
Se billeder.
2000W - 12v.
Pris 1100,-


Virker det, og kan det uden videre monteres i min 1303
(permalink) VBALL Member
Skrev for 17 years siden | | | |
[quote=Palle Raahauge]
VBALL skrev:
Se billeder.
2000W - 12v.
Pris 1100,-


Virker det, og kan det uden videre monteres i min 1303

Det er købt som virkende, men jeg har ikke selv haft det monteret.
Om det kan monteres i en 1303, ved jeg ikke, men det vil jeg da tro !

/Jesper

-------------------------------------------
Jesper - 25382292
(permalink) Allan_Wind Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Med fare for at blive upopulær hos dig Jesper, så kan jeg altså ikke lade være med at blande mig.
Den her type varmer har en trykudligner under kåben. Den har det problem at den membran der sidder i den tørrer ofte ud når den har ligget og ikke været i brug.

Problemet er at der ikke kan købes en ny membran. Hvis man selv kan finde ud af at konstruere en ny, er det jo ikke noget problem, men hvem kan det? De fleste af netop den her type Eberspächer, vil kunne starte op, men oser meget kraftigt, fordi den trykregulerende membran ikke fungerer som den skal, og der sendes for meget benzin ind i kammeret.

Det er super nemt at teste den. En bøtte benzin, 12V til fyret og så skulle den jo fungere.
-------------------------------------------
Type 1 1956 Ragtop, Karmann Ghia Coupe 1957, Karmann Cab 1957 + (1963 Stingray :-)
(permalink) VBALL Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Fyret er nu testet og det kørte fint i ca. 10 min. indtil "gløderøret" stod af.
Så membranerne må altså have det fint.

Prisen er nu 1000,-
-------------------------------------------
Jesper - 25382292
(permalink) Tiban1302s Member
Skrev for 17 years siden | | | |
hmm har du stadig fyret????
(permalink) VBALL Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Tiban1302s skrev:
hmm har du stadig fyret????


Yep..

-------------------------------------------
Jesper - 25382292
(permalink) Hassan Member
Skrev for 17 years siden | | | |
det der gløderør hva koster det at erstatte?
og har du overhovedet fyret endnu?
-------------------------------------------
Tlf 53 83 16 23
Hassanwagner85@gmail.com
(permalink) Tiban1302s Member
Skrev for 17 years siden | | | |
passer det i min 1302er vil jeg gerne købe
(permalink) VBALL Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Det skulle passe i en 1302'er...
Send en PM eller ring, så tager vi det derfra..
-------------------------------------------
Jesper - 25382292

Reply

You must log in to post.