Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

15Window 1966 grøn bus 1500ccm motor

Tags:
No tags yet.

(permalink) Klein Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Nej det er der ikke. -også derfor jeg ikke kunne forstå han ikke ville rykke sig med hendsyn til betalingsmetode. -så havde han os som ref.
(permalink) PcbOvals Member
Klein; Skal vi ikke lige huske at sige at han jo retfærdigvis sendte jer kopi af fragt breve (bill of laden) på den sidst solgte bus der kom til england , inkl et tlf nummer til manden der gerne ville stå til rådighed som ref. så man kunne tjekke om hvordan standen var på bussen iforhold til det var på de billeder man havde set.!!

Og det direkte svar på spørgsmålet om der er nogen der har købt en bus fra Alex endnu og dermed opnået levering : Nej!

Kræver der er en der går for, og selvom jeg gerne ville en SP2 så er det sat på hold en kende simplethen pga jeg har to oval projekter, en Early Bay bus og en mercedes coupe .... og da jeg ikke fik sat mig på det værksted der ligesom ville få det hele til at hænge sammen så er der kun en vej , på den igen.

-------------------------------------------
Was: Keller Renner Kopenhagen - 1666 Vwestbrücke.
Is: Copenhagen DK
(permalink) Anonym Member
PcbOvals skrev:

Klein; Skal vi ikke lige huske at sige at han jo retfærdigvis sendte jer kopi af fragt breve (bill of laden) på den sidst solgte bus der kom til england , inkl et tlf nummer til manden der gerne ville stå til rådighed som ref. så man kunne tjekke om hvordan standen var på bussen iforhold til det var på de billeder man havde set.!!

Og det direkte svar på spørgsmålet om der er nogen der har købt en bus fra Alex endnu og dermed opnået levering : Nej!

Kræver der er en der går for, og selvom jeg gerne ville en SP2 så er det sat på hold en kende simplethen pga jeg har to oval projekter, en Early Bay bus og en mercedes coupe .... og da jeg ikke fik sat mig på det værksted der ligesom ville få det hele til at hænge sammen så er der kun en vej , på den igen.

Well.... Alex havde en reservation på bussen men jeg tror han har valgt at købe den selv så der ikke er det samme tidspres på .. det betyder den kommer til ham og der så kan tages flere billeder....dette åbner så også mulighed for at der måske kan laves en særaftale på den første der måtte ønske bussen fra ham mht betaling.!

Det lyder som en fornuftig løsning.

(permalink) Klein Member
Anonym skrev:
PcbOvals skrev:

Well.... Alex havde en reservation på bussen men jeg tror han har valgt at købe den selv så der ikke er det samme tidspres på .. det betyder den kommer til ham og der så kan tages flere billeder....dette åbner så også mulighed for at der måske kan laves en særaftale på den første der måtte ønske bussen fra ham mht betaling.!

Det lyder som en fornuftig løsning.

Det lyder som en fornuftig løsning....
(permalink) C.Mejner Member
Ham Axel.. er det nogen der ved hvor i Brazil han kommer fra ????

Jeg har nogle kontaktor derover,,, hvis nogen er intresseret..

Mvh Mejner
(permalink) René Member
Er det ikke muligt han kan skaffe mig en pick up med dobbelt kabine... Skal være en split.?? Helst uden alt for meget rust ??
Sjælland - Knabstrup - 28123426 - vw55@live.dk
(permalink) hanskobb Member
jeg købte 2 busser i november+ min egne som står der over,og jeg kan godt fortælle jer de er ikke nemme at danse med,mine er stadig ikke kommet fra brasilien, og jeg har tilmed noglebrasilianske venner til alt kontakt ,så hvis man som gringo vil prøve kommer man ikke ret langt tro mig myndighederne er IKKE som her i danmark

Fordelen ved Alex er jo netop at han sørger for alt vedr. betale gebyrer , eksport tilladelser osv inkl shipping til kbh....
Som Hans ganske rigtig sigerså er de tunge så det kræver sin mand...

Rene .. ved ikke om han har en crew cab på hånden men så kan han sikkert finde en derude...
Bare add han på Messenger og spørg løs...!!

Jeg ved han et par dage endnu har adgang til en 6 doors .. ret fed... omkring 6500pounds...
Alex har købt bussen af ejeren så den er til salg stadig hvis der er nogen friske ..
Han kan skaffe et mellemsæde til bagi samt noget tagbagagebærer oveni .. mod merpris selvf.

Kommer lige et par billeder til..
intern1.jpg
middle.jpg

Rene K .....
Der er ikke lavet double cabs i brazilien ..*S*
Men han holder øje med sine kontakter rundt omkring om der dukker en op*S*
Det sidste billede er der følgende kommentar til fra alex:
"its dirty only and very light surface rust as it is new , he did not pain it.
With a sandspray and a little pain it shines perfectly, but it is completly new
we have here red land not braun land or dark as in Europe
So the red is the dirt from the land
I can garanty this"

(permalink) 1200_de-luxe Member
hanskobb skrev:
jeg købte 2 busser i november+ min egne som står der over,og jeg kan godt fortælle jer de er ikke nemme at danse med,mine er stadig ikke kommet fra brasilien, og jeg har tilmed noglebrasilianske venner til alt kontakt ,så hvis man som gringo vil prøve kommer man ikke ret langt tro mig myndighederne er IKKE som her i danmark

Så må vi ikke håbe at din bus sidder i en af disse containere ud for England!
APTOPIX_BRITAIN_SHI_232906d.jpg

Hvis bare jeg havde tid til at restaurere den gamle boble - den ville blive så fin.....
(permalink) micha racing Member
fuck det må være surt hvis ens bil var der... hørte de snakkede om det ville knække midt over...
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
(permalink) Bongo Member
Jeg tænkt det samme, men mener den var på vejen til Portugal.
(permalink) Mbechmann Member
Skaden er ikke så stor. I Metro avisen står der at det hovedsageligt er nye Bimmers der er gået tabt. Både indenfor biler og motorcykler.:)
Michael
(permalink) Anonym Member
The information I found here was rather helpful. Thank you for this. http://www.flryanair.org/uomo

Reply

You must log in to post.