Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Karmann Ghia - Back In Black - Nu med syn!

Tags:

(permalink) storm4710 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
var det dig med den lyserøde til kæresten fedt nok man ja lyserøde lyn haha
(permalink) Hammer Member
Døre og klapper er ved at være i vinkel nu..
03092007250.jpg
03092007251.jpg
03092007254.jpg

(permalink) micha racing Member
vi er enig om de side spejle ikke holder til din bil ,,, der skal origianle på
-------------------------------------------
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
jeg er ked af at sige det, men det er for sent nu... hullerne er lukket og der er lavet nye.. det kan være de bliver næste gang den skal males...
100_4098.jpg
100_4099.jpg

lidt flere billeder..
09082007115.jpg
ghi123123__28_.jpg
ghi123123.jpg

(permalink) BlogHvid Member
Den bliver godt nok fin... dog vil jeg mene bilen er ikke malet endnu hvorså ikke lige ændre den lille brøler med de sidespejle ??

Flot arbejde ligner ikke en begynder har været i gang, efter min mening...
hehe... jeg kan høre at folk ikke er så glade ved de spejle... -men engetlig var det fra start meningen at jeg skulle spare på bugettet, og bruge så mange af de ting jeg allerede havde liggende derhjemme... eftersom jeg ikke tjener mere end jeg nu gør.. -og som jeg ser på det, skal den alligevel males om efter et års tid, når alt spartel har sat sig osv.. -så kunne jeg jo ændre diverse ting næste gang.. -nu vil jeg bare gerne snart have noget maling på...
08102007327.jpg
12102007345.jpg
18102007360.jpg
19102007366.jpg
PICT0005.jpg
PICT0013.jpg
PICT0015.jpg
PICT0019.jpg
PICT0021.jpg
PICT0023.jpg
PICT0028.jpg
PICT0030.jpg

(permalink) niels-erik Member
Smuk!!!
Kom med flere billeder.
Hilsen Niels Erik
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) Lyngbye Member
lilleHammer skrev:
hehe... jeg kan høre at folk ikke er så glade ved de spejle... -men engetlig var det fra start meningen at jeg skulle spare på bugettet, og bruge så mange af de ting jeg allerede havde liggende derhjemme... eftersom jeg ikke tjener mere end jeg nu gør.. -og som jeg ser på det, skal den alligevel males om efter et års tid, når alt spartel har sat sig osv.. -så kunne jeg jo ændre diverse ting næste gang.. -nu vil jeg bare gerne snart have noget maling på...

Fedt projekt. Glæder mig til at se den helt færdig.
Men undskyld jeg spørger, men hvordan har man råd til sådan en vogn, to lakeringer på et år, men ikke til et sæt originale spejle? :)

-Lyngbye-
Det eneste luftkølede jeg har for tiden, er min cykel. :)
Lyngbye skrev:
lilleHammer skrev:

Fedt projekt. Glæder mig til at se den helt færdig.
Men undskyld jeg spørger, men hvordan har man råd til sådan en vogn, to lakeringer på et år, men ikke til et sæt originale spejle? :)

hehe.. det kan du måske have ret i... - men jeg har ændret mening om så mange ting omkring mit projekt, jeg havde fra start nogle planer med bilen, som jeg aldrig kunne finde på at lave nu... jeg havde ikke tænkt over at de spejle ville skære nogen i øjenene da jeg lavede huller - de gamle huller var dog heller ikke orginale... men sådan er det altså...

oven i det, har jeg måske også prioteret andre ting højere end så mange herinde fra nok ville gøre... -det bestemmer man vel selv ?
[quote=lilleHammeroven i det, har jeg måske også prioteret andre ting højere end så mange herinde fra nok ville gøre... -det bestemmer man vel selv ?

Det kan jeg kun give dig ret i! Mit eget projekt er som skrevet også en smagssag. Så det er skam ikke for at nedgøre din vogn. Den er super cool. Og har man en idé med sin vogn, så skal man sgu bare gøre det! :)

-Lyngbye-
netop... -så dermed er det ikke sagt at de spejle bliver på for altid... -men sådan er der så meget... de bliver nu nok også lidt mindre iøjenfaldende når alt er samlet.. -det bliver nok heller ikke den eneste ting folk vil syntes ærgeligt... hehe..
Men det er da en fandens masse hjul du skal have p åden bil! :)
-Lyngbye-
hehe.. -jeg skal bare have et sæt orginale på til at starte med.. men min far havde fået blæst et sæt brede også.. så de kunne lige så godt blive malet med...
(permalink) wolf Member
Nice !

(permalink) tiguan Member
Hej

Fedt at den fik den rigtige farve...så pyt med spejle...

mvh
Bent
(permalink) Tonny Larsen Member
Som det sikkert er de fleste bekendt er jeg ikke meget for ombyg, men jeg har fulgt dit projekt, og jeg er meget meget imponeret over hvad Du har fået ud de rester af en bil Du startede med. Glæder mig meget til at se den en dag.

FLOT

-Tonny
http://www.barndoor.dk
lidt ledninger er det blevet til...
26102007379.jpg
26102007383.jpg
26102007384.jpg

(permalink) GetBackOnTrack Member
Superfedt projekt. Den blir total sprød den Ghia..

Mvh Spring
GetBackOnTrack
Tlf:60226024
http://www.gbot.dk
(permalink) Outlaw Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Ja jeg er stadig ligså imponeret som første gang jeg så den. Og så er den blevet sort :P Glæder mig satme til at se den med hjul og det hele på..

Ville ønske jeg selv havde noget at rode med, men fik lige en økonomisk lussing i starten af efteråret, men håber på comeback her over vinteren :)
Type 1 1964
tak skal i have.. godt at høre at i kan lide farven.. men jeg har ikke så meget tid til at komme videre med den, selvom jeg også selv glæder mig til at få den på bunden osv.. har fået nyt job og sådan så det går lidt langsomt, men sådan er det jo..
22112007523.jpg
24112007546.jpg

(permalink) Lukket indtil jeg kan styre boldene Member
Hva er det for en bobbel til venstre i det ene af billederne længere oppe i tråden side 6? Nysgerrig, ellers udemærket bil, lækker farve, lækker lækker, det'r det de unge vil ha' jo!

Reply »

You must log in to post.