Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Karmann Ghia - Back In Black - Nu med syn!

Tags:

(permalink) vwheino Member
Skrev for 17 years siden | | | |
vwmorten skrev:
vwheino skrev:
-------------------------------------------
el presidente KGB.. Notch 1962..
(permalink) morten hammer Member
Kan du blive ved?? jeg kan ikke fordrage folk der udtaler sig uden at kende sagens rette sammenhæng,Tror du så ikke der har været mange kokke på en 50 år gammel bobbel, men det pladearbejde der er lavet er ikke fra vores side.
のではなく。まわり道をしたりのではなく。まわり道をしたり立ち止まっ
(permalink) niels-erik Member
Hvis du ikke bryder dig om det andre har lavet-Så sig det til dem "face to face" Eller skriv en pm.
Det er tarveligt og under lavmålet at hænge en mand ud i et offentligt forum.
Hilsen Niels Erik
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) luffe Member
Syntes at det er helt ok at man hver har sin egen stil.
Jeg kan heller ikke nogen problem i at man ændre lidt på en Karmann Ghia, for så sjælden er den sku da heller ikke.
Jeg har selv PT. 2 stk + 1 stk som jeg har hugget op.
En af mine gode venner i juelsminde har en, samt min kones svoger har en.
Der er også lavet over 300000 stk. af dem, så vi udgår nok ikke forløbigt for dem her på kloden.
I øvrigt er det sku ligemeget hvad andre syntes omkring detaljerne i det arbejde der er lagt i bilerne, hvis bare ejeren er tilfreds.
For mit eget tilfælde har jeg kun anskaffet bilerne for min EGEN fornøjelse, og IKKE for at behage andre.
Bliv bare ved med at sende billeder af dit arbejde, jeg skal nok lade være med at svine dig til.
Og skal vi så ikke bare komme videre med at nyde projekterne og lade være med at smide med mudder efter hinanden, for det dræber enhver positivitet ved at have en hobby at der er mindre begavede der skal kommentere andres arbejde.
Som min gamle mor sagde: kan du ikke sige noget sødt om andre , S
back_off.jpg

(permalink) Hammer Member
vwheino skrev:
1__1_.jpg

(permalink) hendrixxx Member
hæhæ ja der er vist en det ikke fatter helt hvordan man opfører sig. Hvis du skal dizze et stykke arbejde skulle du så ikke konfrontere ham der har lavet det??? lillehammer melder jo pas på det pladearbejde, så det er her du siger pænt undskyld og flætter næbbet. Det er da altid noget du har en fin billedeserie af din ghia. Den er i fin stil ingen tvivl om det.

Men det er da en fin måde at skaffe venner på vwheino....held og lykke med det du
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Nor Member
vwheino skrev:
(permalink) T2 Grand Slam Member
lilleHammer skrev:
vwheino skrev:
(permalink) VWbobbel Member
Pladearbejde, ved jeg ikke en hund om, og meget om mekanikken ej heller, så jeg har ikke forudsætning for at
tudemikkel.jpg

(permalink) tiguan Member

Hej

Som du ved lillehammer, så har jeg fulgt dit Karmann projekt med meget interesse, og det jeg ser , ser jo stadig fantastisk ud !

Glæder mig til at se den færdig!!!!!!!!

Jeg ville aldrig tøve med at købe en bil den har boet hos dig !

mvh Bent

NB: Det var åbenbart ikke kun bygninger der tog skade under fyrværkerikatastrofen i Kolding !
Jeg er glad for at høre at jeg ikke er den eneste der syntes det var en underlig bemærkning ham heino kom med...

-Og selvom jeg var så heldig at løbe ind i en dejlig omgang snotnæse og ondt i halsen, ja så sker der da en smule alligevel...

Vi var lige oppe og hente bunden mm. her til morgen. Den er blevet sandblæst og metaliseret, og resten af undervogns delene skulle også snart være klar til lakering. Småtingene har jeg fået elektro galvaniseret ( eller hvad det hedder )

;)
PICT0005.jpg
PICT0003.jpg

(permalink) vwheino Member
lilleHammer skrev:
vwheino skrev:
el presidente KGB.. Notch 1962..
Okay, jeg kan se der har været en misforståelse, og det så hvad det er.. men når nu du undskylder er det da til at glemme igen.

Havde der været plade arbejde på boblen dengang, tror jeg ikke jeg havde haft mod på at gå igang, da jeg stort set ikke havde prøvet at svejse før.. i øvrigt troede jeg da den havde forladt landet, da jeg kunne forstå at det skulle være en mand fra Skotland der har den nu... ?

(permalink) Anonym Member
lilleHammer skrev:
Okay, jeg kan se der har været en misforståelse, og det så hvad det er.. men når nu du undskylder er det da til at glemme igen.

Havde der været plade arbejde på boblen dengang, tror jeg ikke jeg havde haft mod på at gå igang, da jeg stort set ikke havde prøvet at svejse før.. i øvrigt troede jeg da den havde forladt landet, da jeg kunne forstå at det skulle være en mand fra Skotland der har den nu... ?

hej..

Ja det er rigtig at han er fra Skotland, men er dansk gift og har en musikbutik i Vejle. Han bor lige ude for Juelsminde. Han ville have 40k for den men jeg havde i telefonen fået at vide 32k!! Men det ville jeg sku ikke give.. Han er i øvrigt meget flink men ved ikke så meget om bilen. Den har også lige fået sorte plader på!! Den er til salg her på siden også!! Han har intet lavet på bilen..
Okay... ja der kan man bare se... -jeg fik 21k for den, men den skulle være solgt for noget mere senere....
Der males . . .
bunden mangler en gang polybest på undersiden...
PICT0014.jpg
PICT0017.jpg

Bunden er snart ved at være klar... mangler stadig nogle småting, så nu går jeg videre med karrossen igen...
Billede007.jpg
Billede014.jpg
Billede016.jpg

Endelig er jeg nået til bunds på alle overflader, så kan det kun gå den anden vej...
Billede013.jpg
Billede007.jpg
Billede001.jpg
Billede017.jpg
Billede009.jpg
Billede012.jpg
Billede019.jpg

(permalink) Oldschool MoB Member
Den står bare smukt.. aalt for lækker detalje med den lille ekstra skærm udover bagdækket, virkelig fedt projekt!
(permalink) karmannjepster Member
Hvaaaa hvornår ser vi det færdige resultat??
(permalink) Outlaw Member
Vi vil se flere billeder !!! :D :D

Du bliver da nødt til at opdatere lidt nu. Nu har jeg siddet med tungen nede på bordet af beundring af dit projekt, og så stopper billederne og opdateringerne bare.. det er jo ligsom en kold tyrker :P

Type 1 1964
så så så...

ja jeg forstår i undre jer lidt over at der ikke er sket noget på det sidste... men sagen er at jeg var gået lidt død i det med at spartle. jeg ville lade den få en pause, og give den en skalde igen snart og få den klar til noget maling... jeg var lidt uheldig med min bagklap, som ellers var fin inden jeg troede en sandblæsning indvendigt var en god ide'... det resulterede i at jeg nu også har måtte rette lidt med spartel på den, fordi pladen havde slået sig... øv!

men som sagt skal jeg nok få nosset mig sammen til at gøre den færdig, der er trods alt ikke så langt igen hvis jeg tager mig lidt sammen, eller får noget hjælp måske...
(permalink) Isaksen Member
vil lige slutte mig til folket og ønske dig held og lykke med resten af projektet
følger spændt med herinde:-)

btw. nice arbejde indtil videre
(permalink) storm4710 Member
hvor i ølstykke laver du din ghia vil gerne se den under arbejde
hilsen Storm4710 allias
martin hansen
ude i bækkegården
storm - tror jeg har hilst på dig for lidt tid siden ved ørnebjerggård, da jeg var i det lyserøde lyn.. heh' -pm.

Reply »

You must log in to post.