[quote=KC Lasse]Alt i alt bliver man jo afhængig - ikke for at blive set (jo indrømmet det er sjovt de første 3 uger) men for andrenlinet - oplevelserne og køreglæden :-) Lidt trist at komme ud af Netto med sin liter sød og en pose forårsruller og skulle bede 30-40 mennesker om at få lov til at komme indtil sin bil.....hov hov jeg var har først hører man.... er det din bil..arg det må være din fars osv osv.
Ofte møde man folk der syntes det er alt for meget - de tror man har r.... fuld af penge....de ser ikke de mange timer med opbygning af bilen og de mange til tider sure repartioner og skader der trækker ud som en i h.....
Uha ja kender det godt...
Kører selv specielle/gamle biler til daglig (Cadillac, Chevrolet Caprice som begynderbil da jeg fyldte 18 og nu en BMW e21 Bavaria mens jeg renoverer Cadillacen) og bare i forgårs da jeg vaskede Bavariaen var der 2 der spurgte ti lden og faldt i snak med.
Det er det jeg godt kan li ved ik at køre i under 10 år gamle golfer mm. da halvdelen ik kan genkende en, 1/4del bryder sig ikke om en og den sidste 1/4del af Brianerne skal lige fortælle hvor kedelig den er i forhold ti lderes (kammis/bekendtes) og sådan.
I en gammel specialbil på minimum de 25år så kan alle ens kammerater genkende en når man kommer rullende og man hører ofte "Var du ik inde på tanken, synes jeg så den da jeg kørte forbi" osv., og alle, unge som ældre, synes godt om bilen enten fordi de kan huske den da den var ny, eller synes den er vildt lækker/anderledes og ofte er noget i den stil de selv går og drømmer om, og det er som regel kun positive holdninger udover "Hvor langt går den på literen" og "Nå der brugte du nok 5liter da du startede den... høhø" man får fra alle folk.
Og det er oftest ældre mennesker man kommer i snak med som ik er så negative og egoistiske, men er glade for at gense en bil fra deres ungdom de sjældent ser. (:
Unikke biler, til unikke mennesker...