Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Livet med en kitcar

Tags:
No tags yet.

(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 17 years siden | | | |
-
(permalink) tiguan Member
Skrev for 17 years siden | | | |


Hej Lasse

Fin bil , men hvor er den i dag ????

mvh
(permalink) Steen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
tiguan skrev:


Hej Lasse

Fin bil , men hvor er den i dag ????

mvh


Det kan du se øverst på denne side.

-------------------------------------------
VW 1302 '72 spet(a)post.tele.dk
Med VWenlig Hilsen
Steen
(permalink) Cawdy Member
Skrev for 17 years siden | | | |
[quote=KC Lasse]Alt i alt bliver man jo afhængig - ikke for at blive set (jo indrømmet det er sjovt de første 3 uger) men for andrenlinet - oplevelserne og køreglæden :-) Lidt trist at komme ud af Netto med sin liter sød og en pose forårsruller og skulle bede 30-40 mennesker om at få lov til at komme indtil sin bil.....hov hov jeg var har først hører man.... er det din bil..arg det må være din fars osv osv.

Ofte møde man folk der syntes det er alt for meget - de tror man har r.... fuld af penge....de ser ikke de mange timer med opbygning af bilen og de mange til tider sure repartioner og skader der trækker ud som en i h.....

Uha ja kender det godt...
Kører selv specielle/gamle biler til daglig (Cadillac, Chevrolet Caprice som begynderbil da jeg fyldte 18 og nu en BMW e21 Bavaria mens jeg renoverer Cadillacen) og bare i forgårs da jeg vaskede Bavariaen var der 2 der spurgte ti lden og faldt i snak med.
Det er det jeg godt kan li ved ik at køre i under 10 år gamle golfer mm. da halvdelen ik kan genkende en, 1/4del bryder sig ikke om en og den sidste 1/4del af Brianerne skal lige fortælle hvor kedelig den er i forhold ti lderes (kammis/bekendtes) og sådan.
I en gammel specialbil på minimum de 25år så kan alle ens kammerater genkende en når man kommer rullende og man hører ofte "Var du ik inde på tanken, synes jeg så den da jeg kørte forbi" osv., og alle, unge som ældre, synes godt om bilen enten fordi de kan huske den da den var ny, eller synes den er vildt lækker/anderledes og ofte er noget i den stil de selv går og drømmer om, og det er som regel kun positive holdninger udover "Hvor langt går den på literen" og "Nå der brugte du nok 5liter da du startede den... høhø" man får fra alle folk.
Og det er oftest ældre mennesker man kommer i snak med som ik er så negative og egoistiske, men er glade for at gense en bil fra deres ungdom de sjældent ser. (:

Unikke biler, til unikke mennesker...
IMAG1225.jpg

(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Lasse.. dit billede med en dame bukket over fronten af din bil, er også mit billede :0) Vi lavede det ude ved grafittimurene i sydhavnen. Er du ved at blive gammel og senil??*G*

Nogen nye biler på tapetet, jeg kan skrive en ny artikel om?
fang mig på fotograf.journalist@gmail.com
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Anonym skrev:
Lasse.. dit billede med en dame bukket over fronten af din bil, er også mit billede :0) Vi lavede det ude ved grafittimurene i sydhavnen. Er du ved at blive gammel og senil??*G*

Nogen nye biler på tapetet, jeg kan skrive en ny artikel om?
fang mig på fotograf.journalist@gmail.com


er der andre med spændende hjemmebyggede/ombyggede biler der er en artikel værd, hører jeg gerne fra dem

(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Jo da Susen jeg har denne klar til foråret !

I øvrigt har jeg tilføjet under billedet du omtaler af billedet er dit og taget af dig Susen ! Gratis Reklame :-)
2006-slut.jpg

(permalink) Cruus Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Sjov og spændende læsning, min bror fortalte lignende historier da han havde købt sig en Lotus Esprit, jeg troede ikke på ham før jeg selv var med ude at køre.

Han skulle lige ind på tanken og købe smøger, jeg blev i bilen, to minutter efter står der 5 og glor ind i bilen, og det selvom jeg sidder i den, totalt pinligt.

Kom med mere!!!

Vh

Michael
-------------------------------------------

Cruusr600 @ hotmail.com
(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Lotus Esprit har altid været min drømmebil nr 2..... samme designer NICE
(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Motoren i dinoén var først en Alfa Sud med en enkelt weber midt for - 84 hk - senere belv en Alfa sprint 1,5 med dobbelte 36mm dellorto karbs sat i 115 hk
dino_motor_alfa_1500cc.jpg
pol_alu_rear_end.jpg

(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 16 years siden | | | |
En gammel artikel :-)
Artikel_side_1.jpg
Artikel_side_2.jpg

(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Lasse er det ikke snart tid, til en ny artikel, om jer og jeres klub???
jeg kan fanges på fotograf.journalist@gmail.com
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jo det kan vel lige nås inden vinter.... hva siger de andre kitcar ejere - nogen der vil i bladet ?
(permalink) SJN Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Først til foråret når den er malet og klar ..... :D
-------------------------------------------
Med Venlig Hilsen
Søren Nielsen, Kolding
KGB Kolding Gear Boxers
(permalink) schakenda Member
Skrev for 16 years siden | | | |
jeg er frisk til foråret med en nymalet speedster
(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Det lyder somom vi skal fotograferes til foråret :-) skriv os i kalenderen Susen !
(permalink) schakenda Member
Skrev for 16 years siden | | | |
igen KC - du siger bare til tid,sted,dato så er jeg klar med en forhåbenlig jomfrulig Tygan speedster. :-)

ser frem til at se både lambo'en og mania'en IRL
(permalink) lasse Jensen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hey.... Ved godt det nok ikke er en supercar som din lambo, men synes nu den måske havde fortjent et billede eller 2...

Om end ikke andet så ihvertfald en dejlig models små hænder mens hun læner sig op af den...

Hvad synes i!!.....

Så hvis susen vil lave en serie til sommer er jeg da frisk på at møde op....
nyt_i_solen.jpg
Nyt_i_skygge.jpg

-------------------------------------------
Den eneste ting her i livet, der er svær at modstå, er fristelser ;)
(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg tror Susen vil klappe i sine hænder og fotografer elsker røde biler :-)
(permalink) lasse Jensen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Super fed artikel den i bladet.... Vil dog bare lige for god ordens skyld nævne at selvom der står at det var en Porsche 718 RSK, som James Dean døde i... Mener jeg dog godt nok det var Porsche 550 Spyder, som ligner til forveksling at han kørte galt i..

Men fed artikel, der rigtig viser hvilket arbejde der er lagt i de biler....

Vi må jo lige tage en snak med Susen til sommer... Så medbringer vi bilerne og hun medbringer kvinder og kamera... Kunne da være sjovt nok at få taget lidt prof billeder af øsen...

Hvordan bliver man egentlig medlem af jeres klub?...
-------------------------------------------
Den eneste ting her i livet, der er svær at modstå, er fristelser ;)
(permalink) KC Lasse Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Der er PT 26 medlemmer....

Reply

You must log in to post.