Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Min Oval er tilbage!!

Tags:
No tags yet.

(permalink) tiguan Member
Skrev for 17 years siden | | | |

Hej

Ja heldigt, at der ikke kom en bandittos forbi ..hehe

mvh
(permalink) TonniDK Member
Skrev for 17 years siden | | | |
håber de tager den her alvorligt!

den kan købes via nettet på http://www.allposters.com som blik skilt (20x30 cm)

Ingen adgang.
Uvedkommende vil blive skudt.
Overlevende vil blive skudt igen.

bare man havde sin M16a2 5.56mm stadigvæk, snøft snøft
trespassing.jpg

(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 17 years siden | | | |
tiguan skrev:

Hej

Ja heldigt, at der ikke kom en bandittos forbi ..hehe

mvh


ja det tænkte jeg også men det hører fortiden til så der var ingen probs i det
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
hendrixxx skrev:
tiguan skrev:

Hej

Ja heldigt, at der ikke kom en bandittos forbi ..hehe

mvh


ja det tænkte jeg også men det hører fortiden til så der var ingen probs i det



det sku da klart, folk der kører harley selv piller ikke ved andres harley!


(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 17 years siden | | | |
det er da noget du tror- det var så en ombygget/sænket holdwing fra 74 jeg kørte på
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Thomas 12cm Member
Skrev for 17 years siden | | | |
joe skrev:
Hey undskyld ventetiden, men skulle en tur hos Bent betjent og forklare lidt:O)


OK here we go!!

jeg havde havde min vw til salg og jeg fik en mail fra en fra vwnettet, vi skrev lidt frem og tilbage og han fik mit nr. Så ringede han og sagde at han kendet en gut der gerne ville købe min vw og som ville kigge forbi næste dag.
Næste dag dukkede der 2 mænd op, den ene kunne ikke snakke dansk og den anden kunne nogenlunde, men han havde en lidt russisk eller en what ever accent,de var meget intresseret og ville ringe tilbage, men det gjorde ikke!! 5 dage senere blev den stjålet????
Jeg var meget frustreret for politiet gav mig ikke meget håb, så måtte jeg prøve at tage sagen i egen hånd. jeg tænkte og tænkte, og fik mistanke til de 2 fyre.
Jeg gik ind på vwnettet for at lave lidt research og fandt ud at person fra vwnettet som kontaktede med en mail, ikke en PM. Hans mail passede ikke med den, som jeg fik henvendelse på.
Jeg kiggede min tlf igennem og fandt den "så kaldte vwnetters" tlf nr, og ringede til nr oplysnigen. Det var en helt anden person der havde dette nr, så var det jeg blev mistænksom. Jeg ville ikke ringe til manden for det ville måske skræmme ham, så jeg fik fat i 6 gutter, alle hardcore kokke og fik dem med på min ide:O)

søndag dagen efter tyveriet af min Oval:
kl 10.00: vi kørte afsted mod kbh i 2 biler, bilerne var pakket med halvdelen af mit golfsæt( 5-6-7-8-9 jern)og en boltsaks og mit elskede bat, der efterhånden er lidt slidt(ja jeg kan godt lide at spille rundbold:O)

kl ca 12.00 var vi fremme ved adressen, men der var ingen hjemme. Vi ventede i ca 4 timer med bilerne parkeret i go politi stil, da en bil kom kørende og parkerede i dens indkørsel. Ud kom en mand og dame, som gik ind i huset.

kl ca 16.15 ringede jeg til manden mens jeg havde synlig kontakt for at se om det nu var ham, og det var det.Jeg fortalte at min bil var væk og at alle der har rettet henvendelse til bilen ville blive efterforsket og afhørt af politiet, og sagde at han kendte ikke nogen russere som han ville sende ned til mig for at kigge på bilen, og det med vwnettet blev han lidt paf over og nægtede det hele, og sagde jeg ikke skulle ringe til ham mere. BUSTED:O) one down 2 to go

kl ca 17.00 den ene af vores biler kørte efter mad:O)

kl 19.15 kørte den mistænkte afsted alene ind mod Ballerup med os i røven og parkede i et boligkvarter. Jeg og 3 andre fulgte efter ham hen til en lejlighed hvor han gik ind. Jeg kiggede på døren og der stod sku et russisk eller what ever navn på døren. Der vidste jeg at vi var på rette spor.

kl ca 21 kørte den mistænkte hjem.

kl ca 22 skulle de hardcore kokke hjem fordi de skulle hjem til kæresten og bla bla, de der ikke var plads til i bilen blev kørt til banegården. Men jeg blev!!!
jeg stod i den kolde vind i 4 timer og ventede på manden skulle komme ud men nej. Så besluttede jeg mig for at gå ned til bilen og få varmen. jeg ville lige få et par timer på øjet og satte mit vækkeur på mobilen til kl 0500 så jeg kunne være klar.

kl 0500 var jeg en ispind fuck det var koldt, jeg ville ikke tænde bilen for at vække for meget opsigt:O) men jeg stod i ca 1 time da han kom ud af døren, og jeg kunne se at se det var ene af de 2 fyre, så jeg fulgte efter til fods, men hans bil holdte et stykke væk fra min så jeg var på den, så jeg måtte løbe som en gal hen til min bil for komme efter ham. Han havde nu fået et lille forspring og jeg måtte give den ekstra gas og køre over for taxa grønt nogle gange, han var inde og på en tanke og købe til sig selv. Det er svært at følge efter folk hvis det ike skal virke for mistænktsomt:O)
kl 0645 ankom vi til cementvej mener jeg den hed i køge, på hans arbejdsplads.
jeg gik lidt rundt og kiggede i hele området og var også en smut henne og få noeget at spise selvom jeg ikke var meget for at forlade ham, men da jeg kom til bage ved ca 1530 tiden så jeg sku hvad jeg ikke havde forventet. MIN OVAL, den holdte midt på pladsen med dens grå presening der var halvt dækket over den. Jeg fik fat i køge politi, men de sagde fandme at jeg skulle rette henvendelse til odense politi come on, så ringede jeg til dem og så sagde at det kunne de ikke gøre noget ved da jeg er i Køge by så jeg skulle snakke med køge politi, det tog så laaaaaaang tid og de fattede minus jeg ringede igen til køge og blev sat på hold og fik fat i en anden person så skulle forklare det hele igen. Så fik jeg svaret at de havde altså andet at se til end at finde en gammel bil.. FUCK JER!! og fik besked på at ringe til odense igen. Der fik jeg svaret at jeg skulle snakke med kriminal teknisk afd eller sådan noget, men de lukker kl 16!!! FUCK JER!!!!
Der sad jeg og ikke vidste hvadjeg så skulle gøre, jeg var så gal i skralden og var total magtesløs.
Men hvis de ikke gider at hjælpe og jeg har forsøgt at komme i kontakt med dem, så er der kun en ting at gøre, Call the army!

jeg ringede til nogle gutter fra Voldsmose som jeg engang lærte at kende da min vw løb tør for benzin i Voldsmose, rimelig dårligt sted at løbe tør for benzin:O)
men de var flinke da jeg stod og vinkede med armene for at få lidt hjælp for jeg ville ikke forlade min bil. De stoppede og var nysgerrige og fik en sludder for en sladder de kendte ikke hitler:O), men fik fortalt at han var lidt ala Sadam.
jeg lovede de kunne komme ind på min restaurant og spise som tak for hjælpen, samt den 200 kr de fik for ulejligheden, men skal ikke være nærig i sådan en situation.
De kom ind og spiste og fik halal slagtet kylling:O) og siden har vi knyttet en slags underligt akavet bånd. Unskyld dette Off topic!!

tilbage til emnet.
De var klar og ville lige ringe tilbage hvornår de kunne være der, der gik lidt tid rettere sagt 3 timer, og imellemtiden var russeren kørt og der var valget om jeg skulle følge efer og lade min vw være tilbage..
men jeg ville have blod så jeg fulgte efter ham.

kl ca 2000 ringede Hasan tilbage og sagde at de kun var 10 der kunne komme og havde 3 venner i kbh der ville mødes med os, og de var på vej!

kl ca 21 kørte russeren som jeg kalder ham afsted og jeg som ikke er så kendt i kbh var lidt på den, for nu skulle jeg fortælle min "venner" hvor jeg var henne og de er ikke verdens bedste til at læse:O)
så vi blevenige om at de skule tage ind til deres venner i byen og så skulle jeg ringe når han kørte på job, for de blev sure over at blive jaget rundt i byen og fare vild:O)

kl 23 kom russeren hjem og jeg måtte igen tage tjansen i bilen med pose oste pops som aftensmad

kl 0500 var jeg klar igen, noget radbrækket og med den værste ånde der kunne slå en mand ihjel. Russeren kom ud lidt over 6 igen og kørte hen til den samme tank og med mig lige efter, men der var jeg kold og kørte ind på tanke og gik efter ham, jeg stod lige bag ham i køen og da han vendte sig om, der fik vi øjenkontakt. Det var had ved første øjekast, hvertfald fra min side. Jeg sagde hej med min ostepops ånde, og spurgte om vi ikke havde set hinanden før, og det mente han ikke. Han så lidt underlig ud, og gik hurtig ud uden mere at sige.

part 2


jeg fulgte efter til køge og forsøgte at ringe til mine " venner" men ingen kontakt damn!! jeg holdte igen der og forsøgte nok de første 30 gange at få kontakt til dem, men kl ca 0730 var der hul igennem, og de skulle nok komme.Imellem tiden var min Oval blevet trillet ind kunne jeg se. Det varede ikke længe før der holdte 2 jalla biler men kun med 6 mand, de andre gad ikke de var blevet for fulde i løbet af natten og var ikke til at vække.

Der stod vi så, og jeg måtte tage mod til at gå ind..
jeg gik tomhændet derind på pladsen og indenfor hvor jeg så min vw!! Det er min og den tager jeg med hjem nu! Så kom der en eller anden smart røv og sagde jeg skulle pisse af og jeg ikke havde noget gøre her, men det gad jeg ikke, der kom til lidt håndgemæng og lidt skubben, og fik min hånd i klemme i porten, dermed den forstuvede hånd. jeg løb hen til bilen og fik 8er jernet frem og "tøserne" med mig, det gav lidt mere respekt og og en mere roligere tone, jeg bad om at snakke med ham russeren, men det viste sig at han var polak:O) tomato, patato!! han nægtede alt og sagde at det den havde han købt af en fra jylland og hele hans historie stank!! han havde ikke nummeret af ham som han skulle have købt bilen af og ingen papire.vi tog ham udenfor med hans kollegaer i vinduerne som en flok skole børn.
Han fik valget,sig det som det er og giv mig nøglen til bilen og få tæsk eller meld dig til politiet og få tæsk.
Han kiggede lidt rundt og hev mine nøgler op og gav mig dem, derefter i ren galskab slog jeg ham nogle gange til han faldt og blev liggende.BUSTET 2 down 1 to go
gik hen til min Vw og kærtegnede dens faste bagende mens jeg sagde indeni mig selv,YES!!!!!
Men nu ville den ikke starte, og spurgte hvad fanden de havde gjort ved den.
Det kendte han ikke noget til, idiot!!
Hvordan for jeg den så hjem?? Man tager sku da bare den atotrailer der står nærmest og som sagt så gjort, bilen blev bakket til traileren mens "tøsserne" så på og så seje ud, og mens "børnene" i vinduerne kiggede på at deres trailer blev stjålet:O)
VWen kom ombord og polaken fik besked at han skulle holde sig langt væk fra min bil og andre Vwer hvis han ville leve længe, for jeg vidste hvor han boede!! og så kunne han hente traileren hvor han stjal VWen:O)

For satan jeg rystede det halve af vejen hjem, jeg var overlykkelig, det er jeg stadig. Jeg var en mega træt vw ejer da jeg kom helt hjem, alle de ting der er sust gennem mit hoved. jeg var ærlig talt meget psykisk træt.

kl 1815 blev jeg vækket af kæresten fordi der stod en politimand udenfor og ville snakke med mig, føj kæresten var sur:O)
jeg kom et smut på station,og blev anklaget for tyveri af autotrailer, ha ha ha!!
kan i se det sjove i det:O)
Jeg sagde ja det var mig for jeg har i det mindste nosser til at erkende det, men hvis jeg afleverede den igen så ville anklagen frafalde..
Hvor er fanden er retfærdigheden henne i dette land, de kan hente deres trailer selv for det var den der var blevet brugt til at stjæle min Oval.

Den holder nu et sikkert sted og er helt uskadt, bortset fra at den ikke vil starte.
Har ringet til den Vwnettets Copycat og fortalt hvad der er sket og jeg vidste hvor han boede og at jeg holder øje med ham, han var lidt tavs!

Jeg har gjort hvad jeg mener var rigtig, for hvis jeg ikke havde handlet her og nu så havde jeg aldrig set den igen.


Håber ikke at jeg har skuffet og jeg er åben for kritik for hvad jeg har gjort.

THE END

P.S jeg har fået en forstuvet hånd pga den lorte port:O)
P.P.S lad aldig nøglerne ligge fremme i værkstedet til bilen, det gjorde jeg!!







KONGE GODNAT HISTORIE... MED HAPPY ENDING...



(permalink) HMS Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Anonym skrev:
hendrixxx skrev:
tiguan skrev:

Hej

Ja heldigt, at der ikke kom en bandittos forbi ..hehe

mvh


ja det tænkte jeg også men det hører fortiden til så der var ingen probs i det



det sku da klart, folk der kører harley selv piller ikke ved andres harley!




Nå????? hvilken planet kommer du dog fra

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Bo Alstrup Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Dagens station 2 får en til at tænke ;-)

-------------------------------------------
Mail boalstrup@stofanet.dk
tlf 25173329
(permalink) Rasmus Harboe Member
Skrev for 11 years siden | | | |

ja, jeg kom også til at tænke lidt :o) er det den samme joe?

(permalink) Mr_Bubles Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Jep same same...

-------------------------------------------
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-1516.htm][/
(permalink) Søren Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Surt det var ellers en super historie

-------------------------------------------
58 dd panel,swallowtail golf1
26838555 sorenbryggerjensen@hotmail.com
(permalink) jensl Member
Skrev for 11 years siden | | | |

husk, en historie behøver ikke være sand for at være go´ :-)
men, ja, manden er helt gal, han skulle have noget hjælp.

-------------------------------------------
Type 1, 1964
VW klub nord
(permalink) jesperjepsen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

det sgu sygt :-)

(permalink) henrik Member
Skrev for 11 years siden | | | |

shit en fantasi

-------------------------------------------
an gang bobbel altid (uanset stand) bobbel

Reply

You must log in to post.