Hur cool som helst Tommy!!
Kommer den att återuppstå som Cal look??
"You live more in 5 minutes, going flat out, than most people do in a lifetime"
Citat: Burt Munro
Hur cool som helst Tommy!!
Kommer den att återuppstå som Cal look??
Tack Thomas
Den blir i stort sett som den var, ny färg dock. Men vem, vet...
Vil bare lige sige at den tag choppet med bagvendte døre står gemt væk på et værksted i nr broby på fyn. Der er et hav af papire med godkendelser på ombygningen.
den på side 1 billed 3 er der ik bo alstrups nu, den han har malet mat grøn...?
Den røde baja med start bogstaver MS i reg. nr. tilhører Jesper Jørgensen og lever i bedste velgående i Birkerød/Allerød området. Rishede´s oval racer crashede han ikke den.???
Jo Kim krashade den, men han har en ny superfin oval med svenska dörrar så han törs väl inte köra så fort med den då kanske de flyger av :-O
Jeg ryddede lidt op i gemmerne, og så dukkede de her op :-)..
Så vidt jeg ved udkom der kun de her 3 numre af VW-Entusiasten, andre der ligger inde med dem? Det må da have samlerværdi efterhånden..
Der kom også nogen postkort med Lars Holmers looker..
Jeg har nummer 1 og nummer 3.
G.
jeg har dem også , så de er nok ikke så sjældne, selvom de snart er gamle , som os ;0)
Hmmmm jeg tror såmæn også de ligger her et sted
West
Kom der ikke 4?
Er næsten sikker på jeg har 4stk der hjemme.
Bornholmer - du er stadig sjælden.. :·)
Jeg har faktisk også nummer 1 liggende. Købt nogle år inden jeg overhovedet kunne få lov til at køre bil og nok ca. 10 år før jeg fik min første vw.
Tjena Santa
Gott at se at båda bil och pokal fortfarende eksisterar och har det bra.
Super coolt at du byggar på bilen igen.
Hälsninger Erik Bendix FD. ordförande Copenhagen Aircoolers (fram til ´89)
Jeg var også med i VW klub Frederikssund en gang i starten af 1980. Ser lige om ikke jeg kan finde nogle fotos af min 1302s i 80 stil. Jeg mener der var 15-20 medlemmer, jeg og en blikkenslager fra fra Stenløse der hed Claus var med på mange cruise.
Per Rasmussen har sendt mig nogen billeder af min gamle 1302 fra slutningen af firserne. Jeg byggede den om 3 gange i den tid jeg havde den. Bilen er væk i dag desværre.
de første tre billeder er fra ôvningsplatsen i Ystad Erik , pudsigt nok tror jeg , jeg har præcis de samme billeder fra negativets tidsalder i de samme vinkler.
Jep det er fra Fläktfolkets træf Fan Meeting i 1991. Jeg tror at jeg nåede at være med 3 gange i Ystad.
Jeg vandt 3 pr. i Cal Look på træffet.
Har lånt et Bilsport af Gert Jørgensen med reportage derfra. Cph. Aircoolers var repræsenteret med 4 biler på træffet dette år.
Hej
Sjovt at se alle de billeder fra tidligere træf med ægte Callookere.
Hvis der skulle være flere der har nogen af min nuværende Karmann Ghia må de meget gerne uploade dem her eller maile dem til mig.
Hilsen Steven.
Hej Steven
Hvis du har adgang til en scanner kan du låne de blade jeg har der er der en del billeder af din Ghia. Også et enkelt sort hvidt bygge billede fra garagen i Ishøj.
Ghiaén vandt forøvrigt 2. præmie i callook klassen på førnævnte træf.
Hej Erik
Det vil jeg da meget gerne, tak.
Hilsen Steven.
Wauw et sjældent billede af min da den stadig havde sprintsars på :-)
Den orange er Jacob Møllers og den lys blå tagchoppede er Lars Møllers. Længst væk kan man lige ane Anders Møllers gule buggy. Jeg mener at den mint grønne med rag toppen er Jacob Møllers storebrors. Den ligner ihvertfald noget han kan have bygget. Og det var positivt ment. En meget kreativ og hurtigt arbejdene dygtig mand.