Jep det er Per Rasmussens Type 1 fra ´69.
Blev kørt for egen maskine fra Kbh. til Herning og retur og vejret kunne have været bedre.
Vandt 2. præmie i Europa klassen på udstillingen.
jpwest skrev:
Den røde tagchoppede med baghængte døre var den Dansk,og lever den endnu???
West
Anonym skrev:
Hvor er det dejligt at se nogle biler der IKKE er slammet, malet matsort og har smallet forbro - det er jo hvad 90% har fantasi til i vore dage.... :-/
mortenfolkevogn skrev:
Hej Alle
Vedr det sidste billede
Jeg er nu sikker på at den blå turbolooker er Mik Olsens og den sorte T1 er min gamle cal looker fra 72, bygget om til ´67 Feltet mellem dørerne var meget gråt og der var Ronal fælge på fra en Citroen XM. Boltmønstreret var lavet om. Noget som i den grad var nyt den gang
Og jo- kuppelteltet var opfundet ;-)
Hej
Der skulle vel ikke være flere der har fundet de gamle billeder frem og vil uploade dem i dette indlæg?
Hilsen Steven.
sheila`s gule bobbel købte en sf mine kammerater, men han kørte desværre galt i den og ved ik hvor den er nu... men den var sku fed...
Hittade min bil i detta inlägg (blå oval). Jag har haft bilen sedan 1985 och håller nu på att renovera den igen. Bilden är från 1989 då vi var ett gäng som åkte ner till Köpenhamn. Jag kommer från Västerås i Sverige där vi sedan 1985 är en klubb som heter Aircoolers och har en träff som heter just Bug Bash. Hur som helst var det trevligt i Köpenhamn och jag fick en stor pokal med mig hem :-)
/Tommy