Læste lige tidligere inlæg omkring lukning af duckhams!
Og har været inde på castrolshop.dk
Deres blyerstatning med oktanboost,
ville det være en god ide at fodre min 2300 type1
med det?
Hvad gør i andre?
-------------------------------------------
Christian Thomsen
+ 45 2051 7065
ct(a)audi.dk
Min 1776'er Type 4 er lavet af Farmer med hærdede ventilsæder og ventiler, så bruger standard blyfri 95.
Svært at sige, hvis du ikke ved hvordan din motor er bygget.....
Mvh
Mr-M.
-------------------------------------------
Mvh.
Mr-M
Her er et alternativ til benzin additiver/bly erstatning.
Lyder besnærende....
http://www.frenchclassics.co.uk/Cat_system_main.asp
Prøv at skriv til Castrol...
det er hvis noget med at oktan boost, er godt hvis du kører med en komprassion på over 1:8...
Jeg har selv lige bestilt, olie og oktan boost... og snakke de med ham i telefonen,
det lyder som om at han har rimelig styr over alt det der med olie, booster, og gaer olie m.m. så mit bedste råd er at ringe til ham, tror han kan hjælpe dig
mvh Thomas 12cm
ps. nummer står på hjemmesiden
brug hellere pengene på sprut.
-------------------------------------------
alt er til salg altid.22912274.
trump1@webspeed.dk
hej ja det virker vis det er det rigtige booster.inden for motocross/ have de problemer med 125 ccm de vil tæningsbanke og sæt sig ved høj belastning.der have honda fået taget prøver a blyfri 95-92 og de lagde begge på oktan 88,og det var alle selskaber.inden for rally sporten er de oppe på oktan 112-125,men de er os trimmet optimalt så som cross cykler og gokart som kører med 17000 omdrejninger.men de er os meget mer belastet end en vw motor til alm brug,vis man får den rigtige benzin blanding luft/brænstof og tæning og optimal motor temp 85 grader behøver man ik at bruge booster det koster jo os.mvh per