transporthjælp søges.
hæ hæ ja det er sgu skæg læsning.....hvis du får skrald på baggrund af fælgene koster det sgu ekstra Mads...HA HAAAA
Og her lander jeg i odense midtby imorgen senest ved 14tiden og bilen havde holdt der til seeeent , ca kl. midnat eller lign .. så det havde jo ikke virket når der er et skjult side krav om at de skal på tourDeDenmark OG agerer datingprogram for Mads...
Det er god værkstedshumor..! 112%
-------------------------------------------
Was: Keller Renner Kopenhagen - 1666 Vwestbrücke.
Is: Copenhagen DK
hæ hæ ja du skal blive husket næste gang pcbovals....så ser vi hvad du kan lave af numre ;-) Hvad er der egentlig sket med Mads???
HALLOOOOOOOOOO ??????
mSTIGAARD, jeg har arrangeret transport, jeg har arrangeret en kæl... kvinde, med blød seng og øl i køleskabet, skal jeg også arrangere at Joe står klar med en 4 retters menu, før du tilkendegiver din tilfredshed med arrangementet (eller mangel på samme). ????
Royce
Der er ikke tid til at diskriminere, had enhver slambert der står i vejen for dig
Har du prøvet at fange ham på messenger?
Næh, det har jeg ikke, da jeg ikke selv bruger msn.
Så er det jo ikke nemt, vel ???
Royce
Der er ikke tid til at diskriminere, had enhver slambert der står i vejen for dig
nææ det kan jeg godt se... og i har prøvet at ringe til ham ? 40327555
ok hvis mads glipper på den deal, så møder jeg sgu op i stedet :-P elsker bløde senge, øl, damer og 4 retters menuer
nu ser jeg dette og håber sgu det er mandag d 12/3 vi snakker om?! for så smutter jeg da bare til søndesø og afhenter lidt hjul!!!
Det er Fame VWnet service det her;)
Hvor skal jeg hente dem henne? har fri kl 1600 fra arb i kerteminde, så tager en tur til søndersø vel ca en ½ time......
Min kæreste siger ihvertfald jeg ser godt ud, S
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
Seneste nyt i den spændene historie "Nemmeste omvej fra Knabstrup til Odense".
Så er fælge leveret i Brande (jeg skulle hilse). De kører med til Søndersø i morgen aften (søndag) og vil så kunne afhentes i Søndersø Mandag d. 12-03-2007 efter kl 16.00.
mSTIGAARD, jeg har givet Mona dit nummer, så hun vil ringe og aftale nærmere med dig om hvornår det stripshow, du skulle opføre som afregning, finder sted hos en af hendes veninder. (jeg var jo nød til at love en eller anden form for modydelse)
MVH
Royce
PS: (kan du ikke lige give lyd herinde om hvornår stripshowet bliver, jeg tror der er nogle stykker af os der gerne vil med ???)
Uhhh er i gang med at lave mavebøjninger allerede ;)
Melder tilbage senere!
Mads
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
tror sgu jeg skla til at handle lidt mere med fælge
Ja er du ikke sød at gøre det Hendrixxx, for det har da været super underholdende at følge med i dag for dag, hvor fælgene nu var hende i landet ..:D
Hehe total griner læsning... håber de stakkels fælge snart for sig et godt hjem !!
selvfølgelig Vibeke.
4 krydsfælge med fine dæk, trænger til en overhaling. sælges til en der bor mindst 250km væk og som ikke kselv kan hente dem