Så er der frisk update igen.
Pladearbejdet skyder i øjeblikket en rigtig fin fart.
Jeg "troede" (ja det er nok hørt før med pladearbejde) bare at min inderskærm i højre side var lidt træt i kanterne inde i mod "kassen".. Det skulle jo så vise sig at være fuldstændig rådnet væk, og desværre taget de nederste 20cm med af b-stolpen, "vokset" videre op i selefæstet og kørt 30cm ud under sædeskinnen.
AT SKÆRE VÆK! Jeg er jo som tidligere nævnt i tråden, rimelig rookie hvad angår pladearbejde, så det var jo bare at sadle svejseværket op og komme i gang!
Jeg fik stille og roligt skåret væk og erstattet pladen efterhånden som jeg bevægede mig ud mod b-stolpen.
Jeg kunne jo have fortsat som svenskerne, og bare muret noget plade uden på.. Men FANDME NEJ! Det skal sku laves ordentligt.. Så alt har jeg svejset op efter princippet kant-kant, og synes selv at jeg er kommet rigtigt pænt igennem det.
Mine vanger i førersiden er også blevet færdig, ja næsten da.. Jeg mangler lige et par småsvejsninger på undersiden, men det er ingenting i forhold til den operation det har været at murer det 2mm plade sammen og få det "krøllet" i den rigtige form.
Y-stykket hvor vangerne deler sig var jo desværre fuldstændigt forsvundet!
Nu er jeg så igang med at få tilpasset mit knæstykke i passagersiden, det skal nok af og på rimelig mange gange inden det er udvidet med det der mangler, men det må vi jo så tage med!
Her kommer de sidste billeder af projektet!
Og til alle der har lyst.. Der er øl på kanden om tirsdagen! :0)
Jens