Ja tak Danny
Lige i øjeblikket kører det i et rigtig godt tempo, er også ved at være helt stolt af mig selv :0)
http://www.copenhagenwings.dk fang mig på 20-240-905
Ja tak Danny
Lige i øjeblikket kører det i et rigtig godt tempo, er også ved at være helt stolt af mig selv :0)
Mine forreste hovedvanger er nu HELT færdige, og knæstykket i højre side er muret i.
Alt i alt går det faktisk rigtig godt derud af lige i øjeblikket :0)
Idag fik jeg så tilpasset batteribunden og skåret bagpanelet af..Puhhh hvor ser der ud, men musen har da haft tag over hovedet! Men muligvis lidt fodkoldt!
Er der nogen der ved om man kan få det bagerste "inderpanel" der hvor "hagen" til bagsmækken sidder fast!? Jeg tror det er noget 2mm plade!
Billeder følger!
Mvh
Jens
20240905
Super TeddyC
Den havde jeg faktisk ikke regnet med at man kunne få!
Tror lige jeg prøver at fange Bent i morgen!
Takker
I en oprydning faldt jeg lige over et par billeder af en stolt konstruktør som netop har lavet et stykke vange.
Ja tak Søren.. Det var da et fantastisk billede du har fundet! Du skulle have forbigået det i stilhed og fortsat din oprydning! :0)
Når det så er sagt, så var det slet ikke særlig sjovt at konstruere, Jeg ved at det ligner noget "nemt" men jeg synes det var krævende med mine evner :0)
Man kan jo se det færdige resultat tidligere i tråden af de forreste "skråvanger".
Det gode er at sådan en opgave i 2mm plade er en god "øvelse" i pladearbejde. Det er sgu ikke noget man lige brænder igennem.
You must log in to post.