Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Bugs Funny #1 27-29 juli 2007 Tak for i år

Tags:
No tags yet.

(permalink) Morten P Member
Skrev for 17 years siden | | | |
jeg kommer også da..

Første træf ever

husk at tage en masse stumper med så jeg har noget at spendere min børneopsparinger på :D
(permalink) Copenhagen Wings Member
Hej

Vi har udvidet den danske del af http://www.copenhagenwings.dk/bugsfunny med lidt mere information. I kan nu få hjælp til at finde vej. I kan læse de spørgsmål, vi har modtaget og de svar vi har givet og så kan I følge med I, hvor mange der er tilmeldt til træffet.

På onsdag er der præcis 1 måned til at fristen for den mest favorable tilmeldingsform udløber, nemlig den hvor både morgenmad og aftensmad indgår i prisen. Husk at for at I kan få maden med skal I være tilmeldt OG have betalt pr. 6/7 2007.

Vi glæder os stadig rigtig meget til at se Jer!! :wink:
-------------------------------------------
(permalink) JJ Member
så kan i godt se og for gjort grillen klar og få nogen pils på køl for nu er teltet og stolen pakket så jeg er klar til at køre
S.A.C
v-rodders
41279598
(permalink) t3-mikkel Member
I kan fandme bare komme an..

Vi står klar til at gøre jeres køretur hjem, til den længste i har været på denne sommer...
Bar, grill, Band.. alt står klar til at gøre dette træf til et i husker indtil i skal afsted til næste år igen..

Stedet indholder alt hvad der skal til for at gennemfører, hvad vi kalder et perfekt træf..

Som ansvarlig for Baren kan jeg garanterer der bliver megafon, vejrmøller og håndkantslag 2*up hele weekenden...

Meld til nu og få fjæz på dem der kalder din bil
en Polonez Replika!..

Vi ses!
Hilsen t3-mikkel

Dare to be different
Hej

På fredag er det sidste chance for tilmelding og betaling hvor maden er inkluderet (morgenmad og aftensmad).

For dem der har tilmeldt sig og endnu ikke betalt - husk at få det gjort senest fredag i denne uge d. 6/7 - 2007.

Tilmeldinger der ikke er bekræftet ved betaling vil blive konverteret til tilmeldinger uden mad. Det vil I naturligvis modtage en mail om.

Der er fortsat muligt at tilmelde sig efter fredag, det vil blot blive uden mad, som I så selv skal sørge for. Der vil naturligvis blive tændt op i grillen for Jer som helst vil stå for maden selv. I skal også huske eget service, hvis I selv medbringer mad.

Det er dejligt at se deltager antallet snige sig op af. Vi glæder også stadig meget til at se Jer.

(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Så er jeg meldt til..
jeg er allerede ved at gøre saaben klar til dette fantastiske træf :wink:
(permalink) Mette Administrator
snibeke skrev:
Så er jeg meldt til..
jeg er allerede ved at gøre saaben klar til dette fantastiske træf :wink:

Dejligt at du også har meldt dig til.. Har du droppet den våde festival til fordel for en fri weekend senere på sommeren?

SAAB'en??!! Hov hov hvad har boblen nu gjort? :wink:
~Mette
Jeg har tegnet abonement hos totempo i dag, så jeg tør godt vove mig væk fra øerne i boblen :D

(permalink) Anonym Member
nu er der også en annonym sponsor (skibs ejer), som har sponsoreret nogle lækre præmier !!

Ses i baren
J. Oliver
Hej

Vi har lukket for muligheden for at tilmelde sig med mad. Det blev en fin slutspurgt for mad tilmeldingerne.

Vi har bestemt ikke lukket for tilmeldinger, så I kan stadig nå det! Bare rolig I kan sagtens få mad, I skal bare selv tage den med og lave den på grillen.

Vi ses!
BFBarPlakat.jpg

(permalink) cardude Member
bugs beer, det er ikke noget med gulerødder vel, der er forhåbentligt, faktisk ikke noget med gulerødder i nogen af de drikke vare der er adviseret der vel?

glæder mig stadig.
cardude skrev:
bugs beer, det er ikke noget med gulerødder vel, der er forhåbentligt, faktisk ikke noget med gulerødder i nogen af de drikke vare der er adviseret der vel?

glæder mig stadig.

Jo jo vi har selv brygget øl på gulerødder - vi har faktisk ikke lavet andet hele foråret :wink:
Nej, gulerødder og drikkevarer skal ikke mixes!
~Mette
Anders, du kan sikket også komme til at "danse med drenge" til Bugs Funny !
(permalink) Fastoldvw Member
Anonym skrev:
Anonym skrev:
~Mette
(permalink) Dan Rockstar
Anonym skrev:
anotherdan.com
Nå men det ser ud til at min fantastisk rustne bobel kommer til at lave en special Appearance....på Bugs funny træffet
Det i sig selv burde være nok til at tilmelde sig træffet, idet dette er en enestående chance for at se om det er rigtigt at jeg er i besiddelse af en sådan og hvem ved hvornår i får muligheden for at se den igen ?? :D

Den blinker, godt nok lidt hurtigt..men der er liv og det er det vigtigeste..:wink:

Så mangler jeg bare at købe et telt..skulle jo have sovet i Saaben forståes :wink:
Vibeke, du må ud og have fat i et af de der super smarte "slår-sig-selv-op" telte, som det her: http://seconds.quechua.com/EN/main.html

I følge min Metro ekspert VWMorten kan du lige nu få tilsvarende i Metro til 348,75 kr ("Outwell Monza 200") :wink:
Metro udgaven : http://www.nevisport.com/images/prod-img/421043_monza-flower_main

Fedt at du kommer i VW og ikke S
~Mette
(permalink) JJ Member
Mette skrev:
http://www.nevisport.com/images/prod-img/421043_monza-flower_main

ja det er sgu lige hende haha
S.A.C
v-rodders
41279598
(permalink) BB_Henrik Member
snibeke skrev:
Nå men det ser ud til at min fantastisk rustne bobel kommer til at lave en special Appearance....på Bugs funny træffet
Det i sig selv burde være nok til at tilmelde sig træffet, idet dette er en enestående chance for at se om det er rigtigt at jeg er i besiddelse af en sådan og hvem ved hvornår i får muligheden for at se den igen ?? :D

Den blinker, godt nok lidt hurtigt..men der er liv og det er det vigtigeste..:wink:

Så mangler jeg bare at købe et telt..skulle jo have sovet i Saaben forståes :wink:

Ellers kan du vel bare tage det ene fortelt fra campingvognen med, på Gisselfelt så det ud som du havde flere!
H.
Guud hvor er du MORSOM HENRIK !!!...

jeg har overvejet om man skulle lege med at sætte et fortelt fast på boblen så man havde en bobbelcampingvogn hihi.....

(permalink) mille Member
Nåå ja Selda og tak..men her ude på landet ved vi at Metro er sådan et Københavner tog der kører under jorden..og jeg troed ikke man kunne købe telte der..:wink:

Men det er nok meget smart at have et telt der selv kan slå sig op, når man er på træf..:wink:
Er der en der skal i Metro inden bugsfunny som kunne købe et fint gerne blomstret slåsigselvoptelt for mig..jeg skal gerne overføre pengene til jer ??

Jeg har overstået alle indkøbene i Metro desværre. :-(
Jeg hører lige om jeg kan overtale Thomas til at smutte i Metro i morgen og købe et for dig. Han arbejder trods alt lige ved siden af.. :wink:

~Mette

Reply »

You must log in to post.