Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
09:44 Mads B: Bagspiss
17:05 Hedam: Bagsæde
18:19 staer: gearolie
22:25 fvee: Tak for besøget i dag Torkild,nu mangler du bare at se de sidste 600 lademeter
20:35 miknelpet: Indsugning
09:15 kleinbusRonnie: Streetnoir; hvad er det for noget garagem ligger det tæt på S-station, pris osv
08:25 streetnoir: mangler du garage? evt med værksted -ligger i smørum 25min fra kbh.

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  custom made udstødninger.

Tags:

126
(permalink) NYBOE Member
Skrev for 10 years siden | | | |
sælges. (flere kan laves) lavet i syrefast rustfri stål, i 2" rør. dvs den her er til de lidt større motor der skal af med lidt mere. den der er et billed af er til en T1, potterne ligger oppe i bagskærmeneog det er kun 15mm man kan se af afgangsrørne, de er osse til at tage a så man kan skifte dem ud med en anden model.(de her lamer meget, dyb lyd). der ikke blevet gjort noget ved det system der er på billede, valget står på at man kan enten glasblæse hele systemet, (så det er bliver lidt mat) eller sende det til elektro-polering (dyrt, men det hele værd)


kan osse laves efter købers eget "design/mål"

pris mellem 3800-og 4500kr indklusiv glæasblæsning

kontakt via pm
-------------------------------------------
Type 1 59- low riders, the ride is the destenation. Detkudugodtliatvide(sjovtA)hotmail.com
(permalink) crenne Member
Skrev for 10 years siden | | | |
top nice udstødninger
-------------------------------------------
tlf 41666671
crennedesign@gmail.com location: 8882 Fårvang,jylland
(permalink) Anonym Member
Skrev for 10 years siden | | | |
Hvordan får man den pillet af igen ?
(permalink) Anonym Member
Skrev for 10 years siden | | | |
Det ser da skide godt ud. men med 2" rør får man bare effekt tab med mindre man har 250-300hk. Og "T-stykket" hvor rørne samles er heller ikke med til at øge momentet/effekten.

Anonym skrev:
Hvordan får man den pillet af igen ?


Vinkelsliber...

/Thomsen

(permalink) vwanders Member
Skrev for 10 years siden | | | |
Det ser ud til at den er samlet under topstykket.. To rør glider ind i hinanden.

Lækkert arbejde. Designet af rørføringen er jeg heller ikke enig i, men flot bygget og svejst.
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) John Pedersen, Skagen Member
Skrev for 10 years siden | | | |
Uden at gøre mig klog på udformningen af udstødninger, er det så ikke et problem at cylinder 1 og 3 har kortere rør til afgang end cylinder 2 og 4?
Den minder om en Bazukka/raketudstødning synes jeg.
Men ellers en kanont initiativ med rustfrit osv.

John
-------------------------------------------
25709453
I'm the only BAY in the village
(permalink) Turbo_Peter Member
Skrev for 10 years siden | | | |
Jo det går lidt galt med effekten i denne udstødning.

Men det er da fed show stil med sådan en blæst eller poleret rustfri udstødning.

Der er da kun en ting at gøre, design dit eget ønske system og bestil det hér ;O)

Mvh Peter
-------------------------------------------
Den må gerne larme, bare den går stærkt . . .
DSA - supporter ;O)
(permalink) NYBOE Member
Skrev for 10 years siden | | | |
de bliver samlet under topstykket, lige til at skilde ad.. de her er lavet til en at skulle på en 1914. og der fik jeg afvide at der var for meget modstand hvis jeg lave det i 1,5" og ja jeg har haft Bazukka lidt i tankerne da den blev lavet, (er
-------------------------------------------
Type 1 59- low riders, the ride is the destenation. Detkudugodtliatvide(sjovtA)hotmail.com
(permalink) Fau_Weh_Mann Member
Skrev for 10 years siden | | | |
De rigtige kloge må rette mig, hvis jeg tager fejl.. Men alle afgangsrør skal være lige lange. For best performance skal de samles i en ca 10 cm lang "merged collector" inden de alle fire ender ude ved flangen for potten.....

Imellem 1,5'' og 2'' er der jo også 1-3/4'' og 1-5/8'' rør..... Til en 1914 havde jeg nok valgt en af dem.

FWM
10307.jpg
306305.jpg

-------------------------------------------
ronni_dall@hotmail.com
(permalink) Mark S Member
Skrev for 10 years siden | | | |
Hej Anders. Hvis du kan lave noget i denne stil til t4 så kan vi da se på det!

http://www.britainsmith.com/Porsche/ExhaustPics/
(permalink) Turbo_Peter Member
Skrev for 10 years siden | | | |
Ja der er sku nogle cool nogle imellem ;O)
41_jpg.jpg
46_jpg.jpg
Complete912E.jpg
HeaderSilencer.jpg

-------------------------------------------
Den må gerne larme, bare den går stærkt . . .
DSA - supporter ;O)
(permalink) Turbo_Peter Member
Skrev for 10 years siden | | | |
Lidt flere
post-2-1051741143.jpg
StageEvo.jpg
tangerine3.jpg
LaidOutOnFloor1.jpg

-------------------------------------------
Den må gerne larme, bare den går stærkt . . .
DSA - supporter ;O)
(permalink) micha racing Member
Skrev for 10 years siden | | | |
hvis du kan lave noget i den stil er jeg frisk her og nu

26707331
-------------------------------------------
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
(permalink) NYBOE Member
Skrev for 10 years siden | | | |
alt kan jo laves. ;0) tror prisen kommer til at stige en smulle. der er en del flere "sving" end den jeg havde lavet. hvad er der af "indmad" i potterne?
-------------------------------------------
Type 1 59- low riders, the ride is the destenation. Detkudugodtliatvide(sjovtA)hotmail.com
(permalink) Drew Member
Skrev for 10 years siden | | | |
nyboe jeg har sendt dig en pm.

mvh andrew
(permalink) Anonym Member
Skrev for 10 years siden | | | |
NYBOE skrev:
alt kan jo laves. ;0) tror prisen kommer til at stige en smulle. der er en del flere "sving" end den jeg havde lavet. hvad er der af "indmad" i potterne?


Potterne er vel ikke så vigtige, men mere om du kan lave nogle kopier af de headers.
(permalink) NYBOE Member
Skrev for 10 years siden | | | |
kan jeg sagtens. men skal stadige vide om jeg osse skal lave potterne og i så fald om der skal være noget inde i dem.
-------------------------------------------
Type 1 59- low riders, the ride is the destenation. Detkudugodtliatvide(sjovtA)hotmail.com
(permalink) Mark S Member
Skrev for 10 years siden | | | |
Kan du give et salg på tasken for en header?
(permalink) micha racing Member
Skrev for 10 years siden | | | |
kunne godt bruge sådanne et uden potter

pris ca?????
tangerine3.jpg

-------------------------------------------
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
(permalink) NYBOE Member
Skrev for 10 years siden | | | |
Et sted mellem 6500 og 7500 for det hele i syrefast indklusive glasblæsning og så sætter jeg en flange på enden af den så kan man selv sætte en eller anden THansen potte på. + jeg skal bruge motoren det skal sidde på, (kan laves på en lille uge) (men skal lige prøve og lave de der y smalinger, lige se hvordan det bliver og hvor spist jeg kan lave det) før jeg tager noget arbejde ind.
-------------------------------------------
Type 1 59- low riders, the ride is the destenation. Detkudugodtliatvide(sjovtA)hotmail.com
(permalink) Mark S Member
Skrev for 10 years siden | | | |
Thansen potte? Den skal da bare have friudblæsning!
(permalink) NYBOE Member
Skrev for 10 years siden | | | |
ja hvorfor ikk!
-------------------------------------------
Type 1 59- low riders, the ride is the destenation. Detkudugodtliatvide(sjovtA)hotmail.com
(permalink) micha racing Member
Skrev for 10 years siden | | | |
NYBOE skrev:
Et sted mellem 6500 og 7500 for det hele i syrefast indklusive glasblæsning og så sætter jeg en flange på enden af den så kan man selv sætte en eller anden THansen potte på. + jeg skal bruge motoren det skal sidde på, (kan laves på en lille uge) (men skal lige prøve og lave de der y smalinger, lige se hvordan det bliver og hvor spist jeg kan lave det) før jeg tager noget arbejde ind.


synes sku 6-7000kr lyder dyrt... ps du kan købe alle løsdele her og så slipper fu for besvær

http://www.turbothomas.com/build.html
-------------------------------------------
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
(permalink) NYBOE Member
Skrev for 10 years siden | | | |
tak for linket kigger jeg lige på, ja men er heller ikke sikker på prisen endnu. men pengene går osse til laserskæring af flanger, rør, bøjninger, gas til værket og bag-gas til røret. jeg vil helst lave tingene i syrfast, det koster osse lidt ekstra kr end alm rustfrit, og jeg ville jo osse gerne ha´ lidt for det. (skal jo bruge penge til at finaser mit eget vwprojekt) Men det kommer an på hvor mange del jeg kan købe færdig lavet (helst de der Yér, dem er der mest arbejde i) hvilke str skulle røret være hvis det var? (vil gerne lave en "demo" og så sælge det senere, hvis jeg kan låne en t4motor et sted)
-------------------------------------------
Type 1 59- low riders, the ride is the destenation. Detkudugodtliatvide(sjovtA)hotmail.com
(permalink) Mark S Member
Skrev for 10 years siden | | | |
Jeg har en næsten færdig t4 stående i Solrød. Ved ikke mht str., men mon ikke det skal være omkring 1½"? Men 6-7000 er jo næsten som Turbothomas's priser, så lidt ned sku prisen nok.
http://www.turbothomas.com/headers.html
1 1/2" £240
1 5/8" £265
1 3/4" £300
2" £340

126

Reply »

You must log in to post.