Anonym skrev:
I princippet er jeg 100% enig med Blob. Problemet er bare, at lorteudstødninger er der nok af. kvalitetsudstødninger er til dels en mangelvare. Og hvis det skal være a´la den ovenstående bazookating, så gider jeg slet ikke prøve. Og så skal i ikke komme herind og opive når jeres T4 døjer med at holde sig nedkølet, og ikke kan trække skrællet af en rådden banan.
Men der er en tendens til at udstødninger ikke må koste over 1500 kr. Og det er jo egentlig lidt tankevækkende, når man nu ved, at fekis en ny udst. til feks min genbo´s 2004 landcruiser koster næsten 20000 kr. - Og det er en std. vogn (!)
Systemer som de to eller tre fra Tangerine, er jo så osse toppen af poppen, men kan osse levere op til 15% mere effekt og endnu vigtigere, moment en de fleste andre. Så er det man kan begynde at tænke over, om det egentligt er så dyrt.
- Men jeg ved godt de aldrig vinder indpas heromkring. Her er det ALT for meget look fremfor virkemåde. Kort sagt for lidt Bughatti filosofi.
T
OKAY! jeg har kvajet mig med den bazzuka-look, den er feset ind! det er første gang jeg laver et helt udstødnings-system, prøver bare på at vise hvad jeg bla. kan lave. (buggy burer kan jo osse laves) Er som sagt intre i at lave en DEMO til t4 og så få sat det på en bil og så se om det er noget der virker. så kan vi bagefter lige stikke en finger i jorden og se det er noget folk er intre i at jeg fortsætter med at lave.