Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Frivillige søges til Copenhagen Historic Grand Prix 2007

Tags:
No tags yet.

(permalink) T613-4 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
wcmekanikeren skrev:
Er der nogen der ved om det er muligt at bakke ud i sidste øjeblik?

Eller om deter federe at komme en mere en planlagt?
Det er klart federe at komme en mere end planlagt!

Vi har normalt rundt regnet 10-15% som melder fra i sidste øjeblik, eller - langt værre - simpelthen ikke dukker op. Så selvom jeg skyder et godt stykke over målet, når jeg sætter hold, er det altid rart med et par ekstra folk. Jo flere vi er, desto mindre arbejde er der til hver!

Men gå ind på http://www.chgp.dk under "Frivillig" (via "Nyheder" eller direkte på menuen til højre) og meld jer til. Der er et kommentarfelt, hvor I kan skrive noget om jer selv, f.eks. "Melder muligvis fra p.g.a. høst". Så kan jeg tage højde for det.

Det er et MEGET stort puslespil! :-D

-------------------------------------------

Helt pjattet med gamle biler.....
(permalink) wcmekanikeren Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Okey.. det er bare super!

Kan vi omme på samme hold eller hvordan ligger det med det?


MVH


Jens
-------------------------------------------
http://www.copenhagenwings.dk fang mig på 20-240-905
(permalink) cardude Member
Skrev for 17 years siden | | | |
hvornår er sidste tilmelding.
(permalink) T613-4 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Alt efter hvormange vi mangler....dagen før ;-)

(Vi har ikke noget fast max. antal; jo flere vi bliver, desto lettere bliver arbejdet bare. Men det er klart at hvis det ligefrem vælter ind med folk, bliver jeg nok nødt til at sige stop eller evt. lave en venteliste. Det er vi dog ikke tæt på endnu)

Men for min skyld: Jo før du melder til, desto bedre!
-------------------------------------------

Helt pjattet med gamle biler.....
(permalink) cardude Member
Skrev for 17 years siden | | | |
det er mest fordi at det nok først er et par uger før jeg kan se om jeg kan. da jeg aldrig ved hvornår jeg skal have undervisning, før senest et par dage før. men nogen gange er det længere tid.

mest fordi at jeg ikke vil melde mig til for efterfølgende at sige at jeg ikke kan.
(permalink) T613-4 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Vi mangler stadig ledige hænder. Både til baneopbygning og til selve weekenden.
8-)
-------------------------------------------

Helt pjattet med gamle biler.....
(permalink) joe Member
Skrev for 16 years siden | | | |
jeg melder mig. mit tlf nr er 51 32 06 56
(permalink) T613-4 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hej Joe, jeg har lige fået din tilmelding, men den bekræftelse jeg forsøger at sende dig bliver ved med at bounce (forkert mail-adresse?). Men bare rolig, du er registreret!
-------------------------------------------

Helt pjattet med gamle biler.....
(permalink) T613-4 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Vi mangler STADIGV
-------------------------------------------

Helt pjattet med gamle biler.....
(permalink) wcmekanikeren Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Je´sus maria`s hellige moder!!! Det havde far sku da svedt ud igen! Tager det med det samme op i kredsen!!!1 Skal du med peter`??? :0)

Jens
-------------------------------------------
http://www.copenhagenwings.dk fang mig på 20-240-905
(permalink) mille Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Det bliver sku da sjovt! Jeg er på!! Koooom nuuu til jer andre..
(permalink) T613-4 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Ja nemli', grib nu chancen for at nyde Milles, WCmekanikerens, Ragazzon og flere andre VWnetteres selskab!
-------------------------------------------

Helt pjattet med gamle biler.....
(permalink) Ex-pro30 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
[quote=T613-4]Ja nemli', grib nu chancen for at nyde Milles, WCmekanikerens, Ragazzon og flere andre VWnetteres selskab!


Hey Bo...

Har altså først set dit indlæg nu.... Og nej har ik været stiv siden vi var på traf sidst.... ;-)


Den gang snakkede du om sikkerhed har jeg ret????

Hvad er det i mangler og hvor mange fribiletter for vi???? *Gg*

Hilsen Ham den anden Bo uden rotte men kun en Baja.... ;-)
(permalink) T613-4 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
[quote=Ex-pro30]Den gang snakkede du om sikkerhed har jeg ret????

Hvad er det i mangler og hvor mange fribiletter for vi???? *Gg*Vi mangler nattevagter! Hjemmeværnet vil nemlig ikke stille op, fordi så bliver de anklaget for illoyal konkurrence af de professionelle vagtselskaber. Og vi har da også nogle prof'er, men arrangementet har slet ikke råd til alle dem vi skal bruge, når vi hegner hele området ind (fredag, lørdag og søndag nat). Så vi er på ivrigt udkik efter en en hundeklub, nogle walkie-nørder eller sådan noget. Der har dog ikke rigtig vist sig noget.

Hvis du kan stille et hold, så er der en del mere end bare fribilletter til jer ;-)
[quote=Ex-pro30]Hilsen Ham den anden Bo uden rotte men kun en Baja.... ;-)Uden rotte? Jamen Bo, du kan da bare købe min! Den er stadig til salg! Jeg har jo Den Gule Djævel nu!

-------------------------------------------

Helt pjattet med gamle biler.....
(permalink) T613-4 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Så er det hele overstået for i år!

Med et pragtfuldt vejr, en masse spændende biler og dygtige kørere (kendte og ukendte) var det en weekend med masser af benzin og dækrøg i luften. - Og lyden af brølende motorer og skrigende dæk midt i byens gader er ubeskriveligt smuk!

Tak til jer som var med til at give vores publikum en kæmpe oplevelse for alle sanser. Jeg håber at I også har haft en stor oplevelse ud af det.

- Og nu går vi så i gang med at samle frivillige til næste års CHGP. Sæt kryds i kalenderen ved første weekend i august 2008, der ER allerede åbent for tilmeldinger....
;-)
-------------------------------------------

Helt pjattet med gamle biler.....
(permalink) mille Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Selvtak det var en fed oplevelse og gør det gerne igen næste år!!!
Fedt at lære en masse andre frivillige at kende med sammen begejstring..

Selvom man var på arbejde, var man selvfølgelig ikke på arbejde hele dagen, så der var masser af mulighed for at se ræs og de lækre ferraier (som holdte fødseldag). Det var en oplevelse...:-)

Så tak for et super godt og vellykket arrangement, det var heldigt vi havde vejrguderne med os...

Tak til Bo for god info hele vejen igennem.

(permalink) Mr-M Member
Skrev for 16 years siden | | | |
[quote=T613-4][quote=Ex-pro30]Den gang snakkede du om sikkerhed har jeg ret????

Hvad er det i mangler og hvor mange fribiletter for vi???? *Gg*Vi mangler nattevagter! Hjemmeværnet vil nemlig ikke stille op, fordi så bliver de anklaget for illoyal konkurrence af de professionelle vagtselskaber. Og vi har da også nogle prof'er, men arrangementet har slet ikke råd til alle dem vi skal bruge, når vi hegner hele området ind (fredag, lørdag og søndag nat). Så vi er på ivrigt udkik efter en en hundeklub, nogle walkie-nørder eller sådan noget. Der har dog ikke rigtig vist sig noget.

Hvis du kan stille et hold, så er der en del mere end bare fribilletter til jer ;-)
[quote=Ex-pro30]Hilsen Ham den anden Bo uden rotte men kun en Baja.... ;-)Uden rotte? Jamen Bo, du kan da bare købe min! Den er stadig til salg! Jeg har jo Den Gule Djævel nu!



Hej

Det her link skulle jeg da vist ha' set for nogle dage siden - ku' da sikkert ha' skaffet en del med hunde....

Har sendt dig en PM.

Mvh.
Mr-M.

-------------------------------------------
Mvh.
Mr-M

Reply

You must log in to post.