Min speedster 356 nye pics
Hej Per.
Havde du et par billeder af de afstivninger.
Thomas
Billeder af jernbjælker har jeg ikke endnu, men skal nok tage nogle. Hvis du kigger på det billede der hedder VFR_052 kan du se at de er under tæppet på hver side af sæderne. Det er en 90x50x3 firkantprofil der følger siden og så er der lavet hul i glasfiberen både foran og bagud så den kommer helt ud og støtter på de bærende dele.
Så fjerner man de gennemgående bolter og lægger bjælken ind. Så borer du nede fra og laver gevind til bolten nede fra. Derfor er det vigtigt at der er mindst 3-4 mm gods i bjælken. Efter jeg har fået lagt de bjælker ind, passer dørene pludselig. MVH Per
Hej
Jeg kan se det hjælper godt på den nu.
vi glæder os til og se den færdig, det er kun et par dage siden maleren spurgte om vi havde hørt fra dig, så du må lige smutte ud til asaa en dag snart.
mvh John
Hvor har du købt sæder og hvad var prisen? :-)
E
Hej John. Jeg er lidt forvirret nu. Maleren er Damsgaard i Frederikshavn.
Har vi gået på teknisk skole sammen????Der gik jeg i klasse med en Johnn Rasmussen fra Asaa?
Hej. Hele interiøret er fra Vintage Speedster I USA. De har en hjemmeside med priser hvor du kan se hele baduljen..MVH Per
Hej Per. Jeg glæder mig til at se billeder af forstærkningerne. Jeg mailede til vintage , der gik ikke 10min så havde de svaret. Det kalder jeg sku´service. De kunne sende delene til min svogers hotel i Seattle. Så i næste måned er der dele , FEDT !!!
Thomas
De er helt i særklasse hos Vintage Speedster.
Jeg skal nok tage nogle detaljerede billeder inden weekenden.
Hej Per
det ser sq godt ud, thumbs up - rart at vintage delene passede til roadline karrossen :-)
tak for snakken igår..
Det er sgu en overfed øse, du har lavet dig der.
UTROLIGT hvad nogle kan lave ud af en gammel boble + lidt håndværkersved.
FLOT FLOT
KONGEKLASSE siger jeg bare.
Kh Børge
Hej Raga
hvad med lidt data fra dynoday
Her er billeder af hvordan vi har forstærket Roadline kittet med firkantrør 90x50x4.
Der er så boret huller nede fra og lavet gevind i firkantrøret som så erstatter de oprindelige gennemgående boltes møtrikker. Vi skal have lavet en tætning der hvor røret går ud igennem glasfiberen. I bagenden er den jernramme, der holder hele bagenden af karossen, svejset sammen med forstærkningen. Det har gjort bilen meget mere stiv. Absolut til "to do listen". Nu er det ikke kun mig der har jern på under kørsel :-)
Hej
Ja vi har nok gået i klasse i fr.havn så..
Jeg troede det var den vi havde malet sidste efterår, men synes heller ikke den kom fra sæby. Så der er åbenbart gang i to sølvgrå her inde.
hvad var det dit navn var ??
mvh John R
Hej. Det er nok Nicolai Holk's i har malet.Han bor på
Resultat af dynotest.
103 HK ved 4700 omdr.
165 NM ved 3100 omdr.
Det var da utroligt tæt på min 1914... Den gav 102 hk og 165 nm ved ca samme omdr. hvis jeg husker rigtigt...
Tillykke med motor og bil. Ser super godt ud...
Hvad blev der stoppet i den?
1914 ccm. modvægtet krumtap.lettet svinghjul. afvejede plejlstænger.lette løftere.110 eagle knast. 041 topstykker (39m indsug) 36 mm idf weber. Tarmslyng og hjemmelavet udstødning. mvh per
totalt flot arbejde...
respekt..
det er også min drøm at bygge sådan en kit car,når pengene er til det..