Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Problem med O ring på bagtøj

Tags:
No tags yet.

(permalink) TLS Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hej. Problem med at få tæt ved O ring ved bagtøj.
Hvad gør i når denne O ring der er i paknings sæt
ikke er tyk nok, til at den bliver presset sammen med
denne Outer spacer hvor der er en huling til denne
O ring. Kan der være forskel på disse sæt .
Har i en god løsning på dette. For der løber olie
ud ved stråler det er jo ikke godt.
Det er korte trækaksler
MVH TLS.
O_ring.jpg

-------------------------------------------
Syddjurs
tlsunder@outlook.dk
(permalink) vwanders Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Den oring tætner ikke som sådan. det gør pakdåsen.. Mon ikke det er den det er galt med?
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) TLS Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hej Der er også monteret en ny pakdåse. jeg memer at det er denne O ring
som bliver presset ned om axle samt stråler når man spænder tromlen på.
For pakdåse den tætner Jo ikke om stråler og axle
MVH TLS
-------------------------------------------
Syddjurs
tlsunder@outlook.dk
(permalink) vwanders Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Joeh det er rigtigt nok at o-ringen tætner mellem aksel og den ring som pakdåsen tætner til, men sålænge o-ringen er stram om akslen skulle det være ok.. Det er vel ikke fordi o-ringen ligger på selve strålerne? I så fald er dine aksler for korte.
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) vwbjarne Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Problemet er sikkert at det er et Brasiliansk pakningssæt med oringe af tvivlsom kvalitet. Det er vigtigt at oringene har den rigtige størrelse da det er en væsentlig del af hele tætningen. Det er også vigtigt at de sidder i den rigtige rækkefølge.
(permalink) vwmorten VW-Guru
Skrev for 17 years siden | | | |
det er slet ikke tæt hvis ikke de store møtrik er spændt med 35kgm...!
-------------------------------------------
54 Judson Oval, 58 Speedster, 67 Samba, 68 Earlybay
26150707
(permalink) TLS Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hej her kan i se der kan være forskel på disse 0 ringe nu vil jeg
prøve den tykke. den vil nok gøre den tæt ved at den fylder mere inde
i denne space og bliver klemt mod axel
MVH TLS
O_ringe.jpg

-------------------------------------------
Syddjurs
tlsunder@outlook.dk
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Det skal være den tykke og du skal kunne mærke at den kommer i klemme når du sætter ringen ind over den.
Jeg tror den tynde er til IRS
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) TLS Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hej. så nu har jeg brugt en tykke ring fra et andet sæt, den klemmer mere, så nu
skulde dette være tæt. De paknings sæt jeg har købt de har nok
ikke været i god kvalitet.
MVH TLS.
-------------------------------------------
Syddjurs
tlsunder@outlook.dk
(permalink) Rasser Member
Skrev for 17 years siden | | | |
jeg har 3 forskellige typer sæt liggende på hylden og de er alle 2,5mm har aldrig hørt om 3,5mm hvad er de til ?
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia

Reply

You must log in to post.