T1 1500 Automatic
Altså født med skivebremser i front, 1500cc motor, 4-ledet bagtøj og semiautomatisk gearkasse.
Registreret første gang 31/12-1969 (svensk import - derfor den 'tekniske' dato).
Bilen er på plader og indregistreret som veteran (indkaldes til syn hvert 8. år - næsten gang i 2009).
Bilen er original med følgende undtagelser:
- Fælge og dæk: Sprintstars 4,5" med 145R15 i front og 5,5" med 185/70R15 Fulda Y2000 bagpå.
- Dropped spindles front.
- Nye bremser med gennemboret skiver, bedre kalibre og større slave cylindre.
- Benzinfyr.
- Original trinløs viskerregulering - det er jo ikke sådan at kimse af ;-)
- Rulleseler.
Bilen er ret sund men kosmetisk lidt af et projekt - det meste burde dog kunne klares i 'fortovs-garagen'.
Der er flere billeder af bilen i mit garage-indlæg:
http://vwnettet.dk/forum/topic/4534/page/3
Altså født med skivebremser i front, 1500cc motor, 4-ledet bagtøj og semiautomatisk gearkasse.
Registreret første gang 31/12-1969 (svensk import - derfor den 'tekniske' dato).
Bilen er på plader og indregistreret som veteran (indkaldes til syn hvert 8. år - næsten gang i 2009).
Bilen er original med følgende undtagelser:
- Fælge og dæk: Sprintstars 4,5" med 145R15 i front og 5,5" med 185/70R15 Fulda Y2000 bagpå.
- Dropped spindles front.
- Nye bremser med gennemboret skiver, bedre kalibre og større slave cylindre.
- Benzinfyr.
- Original trinløs viskerregulering - det er jo ikke sådan at kimse af ;-)
- Rulleseler.
Bilen er ret sund men kosmetisk lidt af et projekt - det meste burde dog kunne klares i 'fortovs-garagen'.
Der er flere billeder af bilen i mit garage-indlæg:
http://vwnettet.dk/forum/topic/4534/page/3
-------------------------------------------
Mob. 2682 0060
Mob. 2682 0060