Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

 

Tags:
No tags yet.

(permalink) AircooledBoxer Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Da jeg alligevel ikke orker at gøre den helt færdig, vil jeg lige se om der er en som er interesseret i at overtage projektet.

Bilen er bygget på en T1 `63, som er tagsænket ca. 7,5 cm i forruden og ca. 6 cm bagi, der er monteret bagrude, soltag og afviservinger fra en Oval.
Der er betalt afgift af:
Tagsænkning, 2.0 liters motor, brede skærme/fælge, skivebremser foran og tilsvarende større bremser bagi.

Der er pt ikke plader på, men den er sidst synet Juli 2005, så det burde være muligt at gå ned og hente plader til den uden nyt syn, evt. omregistrer til 8 års syn.

Tidligere ejer har fået lavet en ny dør i førersiden, men uden at have bilen samme sted, så døren skal tilpasses for at lukke korrekt.
Dette kan jeg evt. lave for køber, men det koster ekstra.
Ellers er eneste svejsearbejde lidt rust i bagklappens underkant.

Der medfølger 4 metalskærme i god stand.

Der skal laves 2 nye ruder til dørene.
Der er ingen sæder eller andet interiør med.

El ser ud til at virker, men ville have godt af et nyt og/eller renovering af eksisterende elnet.

Se flere billeder på AircooledBoxer.dk
For yderligere info eller billeder af specifikke dele, spørg her i tråden, på en PM, mail til aircooledboxer@yahoo.dk eller 59171551 17-22 eller i weekenden.

Prisen som den er, er bedste bud over kr. 20000.-
Hvis jeg skal tilpasse døren er prisen bedste bud over 25000.-
Sælges helst i kontanter, men evt. bytte med luftkølet VW som er mere færdig end denne.
Det er bedste bud inden d. 1 Maj der får bilen.

Du behøver ikke at kommenterer på prisen, det er korrekt at jeg har fået den lidt billigere, men jeg mener at dette er den rigtige pris og stadig i den lave ende, for en VW med disse godkendelser.
-------------------------------------------
Ingen VW for første gang i 25 år.
AircooledBoxer.dk
(permalink) AircooledBoxer Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Glemte lige at der er droppede spindler og 4" smallet forbro lavet af SPRasmussen på.

Den ser lidt træt ud, men er i rigtig god stand, nedenstående billeder er fra første gang den blev synet, og sådan kan den komme til at se ud igen med, med begrænset arbejdsindsats.

Beklager billedekvaliteten, men det er før digitalkameraets tid......
-------------------------------------------
Ingen VW for første gang i 25 år.
AircooledBoxer.dk
(permalink) AircooledBoxer Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Ups, gentagelse.
-------------------------------------------
Ingen VW for første gang i 25 år.
AircooledBoxer.dk
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
det fame da synd den ikk er med hel tag

kan den ellers starte køre og er der nogle ting hvor den humper samt hva med bund

mvh trudslev
(permalink) AircooledBoxer Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hvis du med manglende helt tag tænker på soltaget, kan jeg kun være meget uenig, men det er jo en smagssag.
Det er selvfølgelig et originalt VW soltag der er eftermonteret.

Jeg har ikke selv haft motoren startet, men den kørte for et par måneder siden, ville personligt selv satse på en anden motor.

Bunden er i god stand, og bilen iøvrigt er i god stand, den ser bare lidt træt ud.
Skal selvfølgelig have en ny gang maling.
-------------------------------------------
Ingen VW for første gang i 25 år.
AircooledBoxer.dk

Reply

You must log in to post.