Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  toptunet bobbel. der holder

Tags:
No tags yet.

(permalink) bach07 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
jeg har fået den gode chance at få en firma bil så derfor bliver jeg ned til at sælge denne flotte og utolig hurtige bobbel.

lidt info:

ikke-navngivet8.jpg
ikke-navngivet5.jpg
ikke-navngivet6.jpg
ikke-navngivet3.jpg
ikke-navngivet4.jpg
ikke-navngivet.jpg

(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
du skriver den holder - hvor meget garanti er der på det ?

kenneth
(permalink) bach07 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
jeg kan jo ikke give 100% garanti for det men de ting der er i motoren er dyre ting og det er blevet lavet med tanke!!! det er også derfor den kun er blevet broret op til en 1.8 og ikke stører...
(permalink) Sigurd R Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hvor meget skal du ha for den???
Har set den trille rundt i Køge..
Den lyder fandme godt ;)
(permalink) bach07 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
har sat en mininum på 65kilo det skal lige siges at man kan købe en støre udstødning og sætte på som vil give lidt flere hk da jeg er lidt i tvivl om den kan komme af med det hele nogle gange!!!
untitled8.jpg
untitled9.jpg

(permalink) Thoron Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Det er en meget pæn vogn udvendig. Er det muligt at få lidt flere billeder af hvordan den ser ud indvendig. Alt det der blå lys er ikke lige mig ;)
-------------------------------------------
Thomas Straadt - AIR RACERS
(permalink) bach07 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
så er der lidt af kabinen
(permalink) bach07 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
det blå lys skal man selv tænde hvis man vil... jeg køre heller aldrig med det tændt.
(permalink) Rasser Member
Skrev for 17 years siden | | | |
jeg spørger bare af ren og skær nysgerrighed her.... den strømfordeler der sidder på motoren på billedet, er det den fordeler som den også kører med ?

Så vidt jeg kan se er det jo en fordeler med vacuum dåse på, og den er umiddelbart ikke koblet til - det må jo alt andet lige give en rimelig dårlig og uøkonomisk motorgang ?
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) bach07 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
nej det synes jeg faktisk ikke det gør hvis man køre pænt ruller den nok de 12.. viste ikke lige hvor jeg skulle sætte den hen!!!
(permalink) Rasser Member
Skrev for 17 years siden | | | |
bach07 skrev:
nej det synes jeg faktisk ikke det gør hvis man køre pænt ruller den nok de 12.. viste ikke lige hvor jeg skulle sætte den hen!!!



Normalt skal vacuum dåsen på fordeleren, jo avancere din tænding når du kører dellast (let by/landevej med let tråd på gassen).... når den så ikke kan det - som på din motor! Så gør det at din motor bliver varm pga. forkert tændingstidspunkt og samtidig giver det en noget dårligere benzinøkonomi.

Normalvis gør man det at man monterer en fordeler med mekanisk avancering istedet, eller finder/laver vacuumporten på en af de nye karburatorer man monterer, således at man har et vacuum der kan trække std. fordeleren. Men man må aldrig undlade at bruge den hvis den er der! De mekaniske avanceringskurverne er tilpasset vacuum avanceringskurverne meget nøje fra fabrikkens side.

ps. dine dellortoer har faktisk en vacuum port.... jeg vil anbefale dig at prøve at anvende den.
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) bach07 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
jamen det vil jeg da prøve at se på i morgen:) har selv sidet og undret mig over det men synes ikke jeg har kunne finde noget vakkum nogle steder. men jeg må lige tage de store briller på i morgen
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
der er bygget indmad fra en golf 2 med elektronisk tænding over i den fordeler så nej du skal ikke bruge vacuum dåsen den justere tændingen fint
(permalink) Rasser Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hvis det blot er selve tændingsmodulet der er flyttet over og resten af fordeleren stadig er den org. vw..... så jo - for så har man da stadig den samme avanceringskurve som da fordeleren kørte med de org. platiner.

Men er det ALT der er skiftet ud med det fra golfen, og er det kun selve fordelerhuset der er anvendt fra den gamle ? i så fald synes jeg det er lidt unnderligt at man ikke har skruet vacuumdåsen af ....
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia

Reply

You must log in to post.