Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Papire til buggy

Tags:
No tags yet.

(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hey derude...
Jeg skal senere i dag ud og kigge på en buggy fra sverige, men er blvet lidt i tvivl om hvilke papier der skal være i orden for at bilen kan indreg. i Danmark.
Buggyen har ikke før været indregistreret som buggy, altså må den betragtes som nybygget.

Så derfor:
Hvilke papire SKAL findes for den kan synes og indreg.?

Ydermere vil jeg gerne høreom det er lige til at kontrollere at buden er kortet korrekt op?
Har ofte hørt at svenskerne er glade for at skære bunden lige over og svejse, i stedet for at følge VW's anvisninger, men kan det kontrolleres på stedet?

Mvh.ogpå forhånd tak.
Nils Mortensen
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Snittet over og under tunnelen må ikke ligge samme sted, men skal være forskudt.
Bundpladerne skal være skåret i "Z" så det heller ikke er et lige snit.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) MonsterBoss Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Og nu er jeg så logget ind.. :)
tak for det hurtige svar.
Nogen der kan svare på spørgsmålet mht papirer?

På forhånd tak
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 17 years siden | | | |
der skal begge dele af den svenske reg attest - også skal du ha en godkendelse på opkortningen med til syn når den skal synes i dk ...

også skal den være klar til at kunne klare et dansk syn - som er lidt strengerer end et svenskt syn - der skal bla monteres side blinklys

er der for lidt gang i svarene her , så prøv http://www.buggyklubben.dk - de er specialister i det der
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) SorenK Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Som Bornholmer skriver; der SKAL foreligge en svenske reg-attest. Ellers får du den aldrig igennem.

Jeg har netop selv fået godkendt en opkortet bund på en bilen som kommer fra udlandet. Men det gælder virkelig om at være lidt inde i sagerne.

Hvis du printer alle de godkendelserne som findes på http://v-rodders.dk/phpBB2p/viewforum.php?f=5 så kan det ikke gå helt galt.

Mit syn gik godt (med sideblink og bagreflekser ;-). Synsmanden var meget rundt på gulvet først, idet han aldrig havde prøvet en VW kitcar før, men jeg fik talt ham igennem det (trods jeg heller aldrig har prøvet det før). Jeg havde en de ovennævnte godkendelser med som han kiggede meget i (mere end på selve bilen). Den blev godkendt med både skivebremser foran og en større motor, hvilket blev skrevet ind i papirene :-) Det tog næsten en hel time!!

Generelt betaler det sig at være godt forberedt og have mange papir med.

Hvis du har behov for mere hjælp, så send mig en PM med dit telefon nummer :-)

/Søren

Reply

You must log in to post.