Dennis har dem
West
selv lige købt en
West
selv lige købt en
jpwest skrev:
Dennis har dem
West
selv lige købt en
Mette skrev:
Her er den til viskerne: http://www.csp-shop.de/shop2/frame_nachladen.php?func=det&wkid=36551910814&rub1=Electric&rub2=Windshield+Wipers&artnr=12938a&pn=0 , men jeg betilte den hos Bent. De andre modstande bestilte jeg hos Brinck Electronic i sin tid. Synes godt nok at jeg lige har haft set dem på en VW relateret side, men kan ikke huske hvor. Kan ikke huske hvad de hedder, det fik at vide af VWMorten - der står 12v -> 6v på dem, de er med køleribber.
Ploug kender du en smartere dims?
Mette skrev:
Nej den kan kun bruges til viskeren.. Tror da Brinck lever i bedste velgående.. Skal ned til ovalen i morgen, så snapper jeg lige et billede af hele setup'et.
Mette skrev:Mette skrev:
Nej den kan kun bruges til viskeren.. Tror da Brinck lever i bedste velgående.. Skal ned til ovalen i morgen, så snapper jeg lige et billede af hele setup'et.
Jeg lovede lige et billede:
Mette skrev:
1. fordi en svensk 54'er ikke blinker originalt - derfor blink relæer og skifter relæer, eftermonteret da jeg importerede den og den skulle synes
2. resten er modstande fordi jeg har konverteret den til 12v
jpwest skrev:
Blinker en 54èr ikke???
Mette skrev:Mette skrev:
Jeg lovede lige et billede:
mathiasen skrev:
MER MER MER! Totalt god stil!
hvad maler du med?
jpwest skrev:
Fin bil(lidt i samme stil jeg pønser på)
West