Nå, endelig fik jeg de rigtige pensler hjem fra US: "Mack" pinstriping pensler og de er sindsyg lækre, allerede når de sidder på pappet - de tigger og ber om at blive brugt, så det var bare om at komme igang :)
Jeg har så endnu ikke fundet ud af hvor man køber "1Shot" pinstriping maling, men jeg ved at det er en enamel farve, så jeg tog ned til den lokale farvehandel og fik fat i noget "lignende".
Hjem og strege op og igang med at male en buk (jackstand)jeg lige havde stående i garagen, som jeg greb fat i og til den del af hele arbejdet med bilen, som jeg havde glædet mig mest til: laying down some lines!!
Det gik egentlig okay, men jeg kan godt se, at jeg trænger voldsomt til at kontrollere penslen/ stregtykkelsen meget bedre, men det må komme hen af vejen for NU skulle min vw endelig ha' lidt pinstriping - så jeg gik bare igang, uden at tænke alt for meget over det :)
Da jeg ikke kontrollerer det så godt endnu, stregede jeg det op først, så jeg kunne koncentrere mig om penslen og stregtykkelsen - og ikke osse skulle koncentrere mig om "motivet".
Lidt sindsygt project når jeg lige havde fået penslen hjem og kun havde malet med den én gang før, men det gik faktisk ok.
Bjarne