Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  ang. motor/karburator passer de sammen ?

Tags:
No tags yet.

(permalink) DenGrønneSniger Member
Skrev for 17 years siden | | | |
jeg har en B motor i følge csp webside er det en 1600ccm 47 HK

mit spørgsmål er så om den karburator der sidder på min motor er den rigtige type ?

det er en 30 pict - 2

er der en der ka hjælpe jeg har ik lige en bog og slå det op i...
-------------------------------------------
Jylland DK
vwpanelvan@gmail.com
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 17 years siden | | | |
er det en 1600 burde det være en pict 34
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) DenGrønneSniger Member
Skrev for 17 years siden | | | |
så er det nok derfor motoren ik kan køre ordenligt

tænding og ventiler er ok indstillet
-------------------------------------------
Jylland DK
vwpanelvan@gmail.com
(permalink) John Pedersen, Skagen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Husk lige at hvis du skifter til 34 pict så passer din indsugningsmanifold ikke mere - så skal den også skiftes.
Farmer har lavet et indlæg om at bruge 31 pict på std 1600 her:
http://vwnettet.dk/forum/topic/20539

Mvh John
-------------------------------------------
25709453
I'm the only BAY in the village
(permalink) Mark S Member
Skrev for 17 years siden | | | |
En 1600 B er da single port og køre ikke med 34 pict, så vidt jeg ved. Min havde vidst 30 pict.
(permalink) DenGrønneSniger Member
Skrev for 17 years siden | | | |
det er en single port motor ja
-------------------------------------------
Jylland DK
vwpanelvan@gmail.com
(permalink) DenGrønneSniger Member
Skrev for 17 years siden | | | |
er der flere der ved noget om emnet så jeg ka komme ud og køre med min nye/brugte motor
-------------------------------------------
Jylland DK
vwpanelvan@gmail.com
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
En B motor kører med 30mm ligesom en H (1500)
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hej Peder ..

B - motor ( type 2 ) fra motor nr. B - 0 019 736 var udstyret med PICT 30_2 karburatore. ( Tidligere havde PICT 30_1 )

Hoveddyse : 120

Udligningsluftdyse : 135z

Togang : 55

( dyserne var de samme i PICT 30_1 )


Har du haft karburatoren renset og tjekket dyserne ?

MCH
(permalink) DenGrønneSniger Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hej
ja den er renset og tjekket
men jeg ved ik om dyserne er de rigtige det må jeg lige ha tjekket
-------------------------------------------
Jylland DK
vwpanelvan@gmail.com
(permalink) DenGrønneSniger Member
Skrev for 17 years siden | | | |
jeg tog idag karburatoren en 30 pit-1 fra min 1500 H motor som pt ik er i brug da jeg er ved og lave lidt på min split panelvan og satte den på min 1600 B motor som pt. sidder på min kummefryser og det dur bare uden og røre ved noget spinner den motor nu som en mis.
og har kørt ca 50 gode kilometer i det fine vejr
men hvad min gamle karburator fejler er jo så lige det....... ?
-------------------------------------------
Jylland DK
vwpanelvan@gmail.com

Reply

You must log in to post.