Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  justering af weber...lidt hjælp ville være rart

Tags:
No tags yet.

(permalink) den grnne mil Member
Skrev for 17 years siden | | | |
jeg har ladet mig fortælle der skulle ligge et sted i helsinborg hvor man kan få justeret og omdysset sine webber, og at han gør det på rullefelt.Jeg mangler lidt info om adresse, navn på stedet eller en hjemmeside på forhånd tak
(permalink) Speedy Member
Skrev for 17 years siden | | | |
avs, det ville jeg også godt vide, min weber driller virkelig til tider....
(permalink) Rasser Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Det er JPM motorsport der snakkes om.

Han har rullefelt som i omtaler, og kan dyse din motor ind så den får det benzin dne skal ha, og han kan "lege" lidt med tændingen også.

Hvis problemet er at de dobbelt karburatorer man kører med "driller" lidt, så tror jeg umiddelbart ikke det er stedet man skal tage hen. Ikke forstået på den måde at han ikke kan, men jeg tror bare det bliver alt for dyrt at få en professionel motor tuner til at fejlsøge på en forkert indstillet motor.
Lav forarbejdet og sørg for perfekt synkronisering, og en motor der ellers kører godt - så er jeg sikker på han hurtigt kan få den dyset ind så du er sikker på den får den rigtige blanding.
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Fridolin Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Jeg har brugt JP flere gange altid med meget flot resultat. Det er dog vigtigt at karburatorene er iorden, ikke noget slidt utæt noget der har kørt de sidste mange år. Søg på Google JPmotorsport.se, husk at bestille tid i god tid, Johannes er en travl mand, men når han tuner motor ind mærker man intet til det, første gang jeg var der kørte han min motor mindst 8-10 før han var tilfreds....

Jeg kan kun anbefale at tage en tur til Helsingborg, eller møde op til "Dyno-day" som bliver holdt engang i Oktober måned, absolut et besøg værd....Læs mere på hjemmesiden...
-------------------------------------------
berg.m@webspeed.dk
22772343
(permalink) kleinbusRonnie Member
Skrev for 17 years siden | | | |
hej

hvad med ham her

http://www.vae.dk/

jeg har talt med dem i telefon og de virker meget kompetente, skulle være meget erfarne i weber.

Er det nogen der har erfaringer med dem? (der er et billede af en buggy på deres hjemmeside)

jeg var iøvrigt forbi Palms auto i Skovlunde forleden og de er fuldstændigt stoppet med karburator indstilning/tuning, da de ikke har lyst til at sidde med næsen i benzin dampe dagen lang..fik jeg at vide da jeg spurgte om det var fordi de ikke kunne finde ud af det? :-)

Ronnie
-------------------------------------------
kleinbusronnie@gmail.com 42920053
65' Splitbus Doubledoor
68' Westy camper
(permalink) Farmer Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Palm har sku aldrig kunnet trimme karburatorbiler. VAE (Gerhard) er ret ok. Sålænge det ikke er for kompleceret, og han får de rigtige værdier at gå efter.
Johannes er noget skrap.
Den tidligere motormand fra Jan Glad i Kalundborg, skulle være begyndt et andet sted på sydsjælland, men jeg har glemt hvor. (Det er jo lidt langt væk for mig.) Han er osse ret god til karbs.

T
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com

Reply

You must log in to post.