stillesomenninja skrev:
Nej selvfølgelig er det ik kit og bugs skyld at de sælger noget som ik er iorden
det skulle jeg ha vist
men man lære jo hele tiden og det vil jeg ihverfald være opmærksom på næste gang
men igen det er svært at se når det er en komplet man køber opdager det jo først somregl når man skal igang med at justerer den at der er noget galt
jeg vil prøve imorgen at skille en side ad gangen
og kan jo selvfølgelig heller ik skrue de pinoæ bolte ud
de sidder fast som de var svejst i
smørekopperne er der ik noget gevind i ser ud som om de er banget i med en gal hammer
de har været meget dygtige dem der har samlet det
nu i meget undskylde , men hvorfor er det ikke K og B's skyld at han sælger noget der ikke virker ? . syntes efterhånden det er lidt irriterende at alle roser den mand's forretning til skyerne , bevares du ved da hvad du får, men du får sq også tit en stak problemer med som du ikke har betalt for ! ... jeg har købt en buggy karrosse , der ikke passede en skid på nogen ledder og kanter, jeg fik at vide at den ville passe 100% hvis bare jeg købte fulgte hans anvisninger og købte den rigtige bund, da jeg så henter den finder jeg ud af at den mangler en masse finish som jeg ikke har fået noget at vide om, men jeg tænkte det er jo nok kotumen ( var stadig grøn i vw verden der) , da jeg så kom hjem var det intet der passede og jeg mener vrkelig intet ! ... jeg nossede rundt i det i 3 uger hvor jeg samidigt ikke kunne få fat i manden hverken på tlf eller mail , da jeg så endelig får fat i ham ved at køre de 120km til højbjerg , siger han bare at det kunne jeg da virkelig heller ikke regne med , det lød nærmest som om at man altid skulle regne med at hvis man købte en fiber-karossse ved ham passede det konsekvent ikke. det er jo selvfølgelig ikke ham der laver den , men han er sku da forhandler og dermed også formidler af en vare og den skal satme være iorden. Ikke nok med det var han rigtig ubehøvlet at snakke med , hvilket da ikke gør tingene bedre. jeg lærte dog ikke min lektie der og fortsatte med at købe ting ved ham , men bestilte en ny karosse et andet sted og den passede næsten 100%. så betillte jeg et sæt tændkabler , der ikke fungerede , dem ville han så ikke bytte da de var blevet brugt , men jeg syntes personligt at det er lidt svært at teste noget hvis man ikke monterer det !
så droppede jeg ham et par år og handlede i tyskland istedet, indtil jeg akut manglede en spole og købte en hos ham , den virkede fint nok et par mdr. så brændte den af og jeg købte en ved bugservice istedet og den virker stadig .
og jeg er godt klar over at folk ringer til bent hele tiden og manden har travlt , men det er bare ingen undskyldning , hvis man har en forretning skal man også yde et minimum af service når man køber noget især når det er mere end et par platinner og en pakning. jeg kender op til flere der har oplevet problemer af samme skuffe som mig , men hver gang nogen bringer det op bliver det altid slået hen som ingenting og det ender altid med at folk herinde siger "det er folks egen skyld, de ringer jo hele tiden og manden får ingen ro osv. " . Det ændrer bare ikke på fakta at man skal have det man betaler for og ikke bare halve sandheder fordi manden har travlt.